علی لاریجانی رئیس مجلس هشتم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری الانتقاد ضمن ابراز خوش بینی نشست به آینده مقاومت در لبنان تاکید کرد که هر اندازه قدرت مقاومت بیشتر باشد، استقلال لبنان بیشتر تضمین خواهد شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، لاریجانی تاکید کرد که خروج رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان در سال 2000 آغاز مهمی بر پیروزی های دیگری بود که مقاومت اسلامی آن را محقق کرد و مقاومت در آینده نیز انشاء الله این پیروزی ها را ادامه خواهد داد.

وی در اظهارات خود نسبت به آینده حزب الله و مقاوت ابراز خوش بینی و تاکید کرد که این دو محور پدیده درخشانی در منطقه است که به اشخاص مومن به وعده الهی به دست می آید.لاریجانی مقاومت را سرمایه ای بزرگ برای لبنانی ها دانست و تاکید کرد که به هر اندازه ای که قدرت و اقتدار مقاومت افزایش یابد، استقلال لبنان بیشتر تضمین خواهد شد. به همین علت باید تلاش های کافی برای قوی ماندن و تاثیرگذار ماندن آن صورت گیرد.

علی لاریجانی همچنین دو پیام تلگراف برای سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و نبیه بری رئیس پارلمان لبنان ارسال کرد و در این پیام ها به آنها به مناسبت سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال صهیونیستی تبریک گفت.وی در این پیام ها پیروزی مقاومت اسلامی و آزادسازی جنوب لبنان از اشغال صهیونیست ها را به مثابه نقطه عطفی در تاریخ مبارزات امت اسلامی علیه ظلم و اشغالگری دانست.

رئیس مجلس هشتم افزود: شکی نیست که افتخاری که آزادگان جهان به دست آورده اند، میراث امام خمینی و نتیجه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و جهاد و جانفشانی مبارزان مسلمان و خون های شهدا و صبر خانواده های آنها بوده است.

وی در پایان اظهارات خود تاکید کرد: در منطقه قدرت های زیاد با انسجام و اقتدار بالای مقاومت اسلامی وجود ندارد، قدرت حزب الله لبنان روحیه رژیم صهیونیستی را از بین می برد و این افتخاری بزرگ برای ملت لبنان است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار