متهم (م. ف) در ادامه ششمين جلسه دادگاه رسيدگي به اختلاف بيمه گفت: من و آقاي ف دوست دوران بچگي بوديم و اصلا فکر نمي کردم که در حال انجام تخلفات بيمه باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقي قضايي گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در ادامه ششمين جلسه دادگاه اختلاس بيمه متهم (م. ف) به اتهام معاونت در اختلاس توأم با جعل با تشکيل شبکه چند نفره به واسطه همکاري با کارکنان بيمه و وصول چک هاي ناشي از اين اختلاس به ميزان يک ميليارد و 745 ميليون و 260 هزار ريال با تحصيل مال نامشروع به ميزان يک صد ميليون ريال در جايگاه حاضر شد و در دفاع از خود گفت: هيچ يک از اتهامات درج شده در کيفرخواست را نمي پذيرم ما دوست دوران كودكي بوديم و هرگز فکر نمي کردم که  (ف) در حال انجام تخلفات بيمه اي باشد.

متهم افزود: ما سالي دو يا سه بار به منزل (ف) مي آمديم و در طول اين مدت من شش فقره چک وصول کردم و ( ف) اين چک ها را در اختيار من مي گذاشت.


وي در باره مشخصات پشت نويسي چک ها اظهار داشت: درخصوص اينکه چک ها را چگونه پشت نويسي کنيم و آدرس و شماره تماسي را که پشت چک ها مي نوشتم .

 متهم با بيان اينکه هيچ وجهي در قبال وصول چک ها قبول نکرده اظهار داشت : به خاطر اعتمادي که به (ف) داشتم اين چک ها را وصول نمي کردم.


وي در پاسخ به سوالي مبني براينکه چک ها در وجه چه کسي طادر شده افزود: درست به خاطر ندارم.


وي در پاسخ به سوال نماينده دادستان در خصوص قول( ف) براي گشايش نمايندگي ام دي اف تصريح کرد: متهم ( ف) مدتي نمايندگي ام دي اف را در لاهيجان باز کرده بودند و من در آنجا مشغول به کار بودم که بعد از دو ماه اين نمايندگي ورشکست شد و کلا نمايندگي توسط وي تعطيل شد.


وي در باره علت وصول چک هاي( ف) گفت:  درباره علت وصول چک ها به من گفته بود ارباب رجوع ها به خاطر مشکلاتي که دارند نمي توانند اين چک ها را وصول کنند و به همين دليل از شما مي خواهم که اين چک ها را نقد کنيد.

وي در پاسخ به سوال نماينده دادستان در خصوص نسبت خانم (س. ق) ادامه داد: وي همسر بنده است و يک فقره چک را وصول کرده  روزي براي خداحافظي با (ف) به همراه همسرم به اداره او رفتيم و ( ف) از ما خواست که دو فقره چک را نقد کنيم.


وي تصريح كرد: من و همسرم از بانک نزديک اداره ( ف ) چک ها را نقد کرديم و پول را به ايشان تحويل داديم.


وي در توضيح چک هاي صادر شده به نام خود متهم اظهار داشت: من چکي را به نام خودم وصول نکرده ام و اگر چکي به نام من صادر شده وصول کننده شخص ديگري است.


اين متهم در آخرين دفاعيات خود اظهار داشت: من ندانسته اين کار را انجام دادم و هنوز هم نمي توانم اين اتفاق را باور کنم چطور ممکن است که از يک اداره دولتي چنين اختلاسي اتفاق بيافتد./پ3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار