رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: امروز تمام تلاش دشمنان اين مرز و بوم اين است كه از طريق شبيخون فرهنگي و عمليات رواني به نظام اسلامي ضربه بزنند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، گردهمايي مسئولان عمليات رواني ارتش جمهوري اسلامي ايران صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمين سيد محمدعلي آل هاشم، رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در محل حوزه مركزي اين سازمان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم در اين جلسه ضمن تقدير از تلاش‌هاي صورت گرفته در حوزه جنگ نرم و عمليات رواني در ارتش گفت: امروز تمام تلاش دشمنان اين مرز و بوم اين است كه از طريق شبيخون فرهنگي و عمليات رواني به نظام اسلامي ضربه بزنند.

وي تلاش براي ترويج و اشاعه مدگرايي، بي حجابي، اعتياد، فساد و بي بندوباري و سست كردن اعتقادات ديني در جامعه بويژه در بين نسل جوان را بخشي از اين تهاجم گسترده دانست.

آل هاشم رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در ادامه با تاكيد بر هوشياري و برنامه ريزي مناسب در حوزه عمليات رواني افزود: گسترش فعاليت هاي اثرگذار در اين حوزه با رويكرد و نگاه فرهنگي مي تواند دشمن را در صحنه جنگ نرم زمين‌گير سازد.

در ادامه اين نشست ضمن تشريح اقدامات و پيشرفت هاي ارتش در حوزه اينترنت و فضاي مجازي، مديران عمليات رواني نيروهاي زميني، پدافند، هوايي، دريايي و ستاد ارتش به ارائه آخرين برنامه ها و فعاليت هايشان در حوزه جنگ نرم پرداختند.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار