معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی از نصب تابلوهای روزشمار خدمت در پارلمان برای منتخبان مجلس ‌نهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی افراشته معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: اهالی رسانه این روزها کار سنگینی داشتند؛ مخصوصا برنامه باشکوه افتتاح مجلس که به تعبیر خیلی از دوستان رسانه‌ای کار کم‌نظیری طی سال‌های گذشته بود، بسیار مهم و مورد توجه واقع شد.

وی افزود: روز گذشته در مراسم افتتاحیه سعی شد از تمامی ظرفیت‌های سیاسی و مدیریتی کشور بهره گرفته شده و همه در این مراسم حضور پیدا کنند، انشاءالله این مراسم آغازی برای کارهای بزرگتری باشد که قرار است در مجلس شکل بگیرد.

افراشته در ادامه خاطرنشان کرد: ما در مجلس نهم بحث روزشمار خدمت را مطرح کرده‌ایم؛ در حال حاضر در حوزه کارهای عمرانی و اقتصادی کشور روزشمار وجود دارد‌ اما ایده روزشمار خدمت در حوزه کارهای اجرایی و به صورت عام تاکنون مطرح نبوده است.

افراشته افزود: طرح این ایده در آغاز مجلس نهم می‌تواند حرکتی جدید و آغازی برای اقدامات نو باشد که قرار است مجلس انجام دهد.

معاون اجرایی لاریجانی در ادامه گفت: نمایندگان دوره نهم هزار و 463 روز فرصت خدمت دارند و ما می‌خواهیم شرایط را برای کار قانونگذاری آنها تسهیل کنیم.

وی اضافه کرد: ما می‌خواهیم کارمان را بر مبنای مدیریت دانش انجام دهیم و مبنای ما دانش، اندیشه و فرهیختگی در کار است و انشاءالله این بنا را تا زمانی که این مسئولیت بر دوش‌مان باشد، ادامه می‌دهیم.

افراشته ادامه داد:‌ تشکیلات اداری مجلس، تشکیلات شاداب و با نشاط و با احساس مسئولیت است و ما هم این قضیه را ادامه می‌دهیم.

وی گفت: پیام دیروز رهبر انقلاب به نمایندگان پیامی مهم بود و بسترساز اجرای این پیام داشتن تشکیلات اداری قوی در مجلس است و ما همین جا با مردم و نمایندگان پیمان می‌بندیم که در مجلس فرصت‌هایی را خلق کنیم که نمایندگان برای اجرای پیام رهبری زمینه‌های لازم را فراهم کنند.

معاون اجرایی رئیس مجلس اظهار داشت: روزهای خدمت نمایندگان طی 4 سال هزار و 463 روز است و برای اینکه نمایندگان مدام این توجه را داشته باشند که فرصت‌ها به سرعت می‌گذرد، هم در تابلوهای صحن و هم در مقابل درب‌های ورودی ال سی‌ دی‌هایی نصب شده تا روزهایی که می‌گذرد را به نمایندگان یادآوری کند./ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار