استاندار گيلان با بيان اهميت اجراي دقيق سند تحول بنيادين آموزش و پرورش گفت: در اجراي اين سند مهم آموزشي ، همكاري همه دستگاه هاي مربوطه با اين نهاد ضروري است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران مهدي سعادتي در اولين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان گيلان در سالن شهيد انصاري استانداري سند تحول بنيادين را نقشه راه آموزش و پرورش دانست و افزود: دستگاه هاي مختلف بايد براي اجرا و تحقق اين سند آموزش و پرورش را حمايت كنند.
استاندارگيلان با بيان اينكه در اجراي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش به اراده ملي و استاني نياز است، افزود: سند تحول بنيادين كار بزرگي است كه بايد به همگان اطلاع رساني شود.
وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي)در رابطه با سند تحول بنيادين آموزش و پرورش اظهارداشت: معظم له سند تحول بنيادين را كاري شجاعانه، خوب و عالي بيان كردند اما اجراي اين سند و خروجي آن را مهم تر دانستند.
سعادتي با تاكيد بر ضرورت برگزاري برنامه هاي مختلف در گيلان در رابطه با اطلاع رساني در اجراي سند تحول بنيادين از سوي صدا و سيما اضافه كرد: با دعوت از كارشناسان مي توان در رابطه با اين سند براي مردم و دستگاه هاي مختلف فرهنگ سازي و اطلاع رساني كرد.
وي نگاه سخت افزاري و نرم افزاري به نظام تعليم و تربيت را مهم دانست و خاطرنشان كرد: با توجه به جايگاه آموزش و پرورش در كشور، توجه و حمايت از اين مجموعه ضروري است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار