امام جمعه سلماس با تجلیل از خدمات ارزنده دولت و زدودن غبار فقر و محرومیت از مناطق دور افتاده و مرزی كشور گفت : سفرهای رئیس جمهوری گامی بزرگ برای محرومیت زدایی، تامین عدالت اجتماعی و ایجاد امید نشاط در میان اقشار مردم است .

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود : دولت با این حركت ارزشمند خود توانست زمینه تحقق شعارهای خود را فراهم سازد .

وی اظهار داشت : سفرهای هیات دولت به استان ها و شهرستان ها و گفت و گوی چهره به چهره با مردم حكایت از عدالت محوری و مهرورزی دولت دارد و نشانه بارزی از پیروی از ولایت فقیه، اجرای احكام نورانی اسلام است.

امام جمعه سلماس با عنوان اینكه رهبر معظم انقلاب بارها از خدمات دولت قدردانی كرده است گفت : سفرهای استانی هیات دولت از جمله حركت هایی است كه مقام معظم رهبری از آن را تجلیل و به نیكی از آن یاد كرده است .

وی اظهار داشت : در این سفرها بخش بزرگی از مشكلات مردم حل شده و برنامه های جامعی برای توسعه استان ها، شهرستان ها، روستاها و مناطق دورافتاده مرزی تدارك دیده شده كه تیم انقلابی و مومن دولت در استان ها و شهرستان ها به خوبی از عهده اجرای آنها برآمده است.

حجت الاسلام موسوی یاد آور شد : بدون تردید می توان گفت دولت آقای احمدی نژاد دولت حركت و عمل است و همواره در دوران خدمت خود بارها به شعارهای خود عمل كرده و دفاع از ارزشهای انقلاب را الویت اصلی برنامه های خود قرار داده است .

امام جمعه سلماس یاد آورشد : حضور رئیس جمهور در دور افتاده ترین نقاط كشور موجب پیوند عمیق مردم و دولت شده و زمینه مناسبی برای رشد كشور در عرصه های مختلف را فراهم كرده است .

وی ادامه داد : خدمات و تلاشهای دولت قابل تقدیر است و نباید از ذهن و فكر مردم و جامعه پاك شود./س

برچسب ها: سفر ، رئیس جمهور ، سلماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.