در طول نزديك به 10 روز از برگزاري نمايشگاه پاپ آرت و اپ آرت گروه هاي فراواني از اين نمايشگاه در موزه هنرهاي معاصر تهران بازديد كردند.

حسن نوفرستي مسئول برنامه هاي هنري موزه هنرهاي معاصر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: نمايشگاه پاپ آرت و اپ آرت موزه هنرهاي معاصر تهران در ارديبهشت ماه سال جاري در گالري هاي اين موزه برگزار شده است.
وي خاطرنشان كرد: در اين نمايشگاه بيش از يكصد اثر از هنرمندان برجسته جهان به نمايش گذاشته شده است.
نوفرستي در ادامه تصريح كرد: با توجه به اينكه حدود 10 روز از برگزاري اين نمايشگاه مي‌گذرد اما استقبال بسيار خوبي را از سوي مخاطبين شاهد بوده ايم.
وي در ادامه گفت: در اين مدت گروه هاي بسياري از جاهاي مختلف از اين نمايشگاه بازديد كرده اند كه از جمله اين گروه ها مي‌توان به دانشجويان هنر نيز يك گروه از معاونين مهندسي حفظ آثار و نشر دفاع مقدس به همراه ستاد مركزي معاونت اين بنياد اشاره كرد.
نوفرستي در ادامه خاطرنشان كرد: در اين نمايشگاه به نوعي سير تحول اين هنرها به تصوير كشيده شده است.
مسئول برنامه هاي هنري موزه هنرهاي معاصر تهران گفت: بسياري از آثار نمايشگاه پاپ آرت و اپ آرت براي اولين بار به نمايش گذاشته شده است.
وي در ادامه اظهار داشت: در كنار آثار اين نمايشگاه بخشي از آثار اهدا شده هنرمندان مكزيك كه به مناسبت يكصدمين سال انقلاب مكزيك و دويستمين سال استقلال مكزيك نيز به نمايش گذاشته شده است.
وي اظهار داشت: نمايشگاه آثار گنجينه موزه هنرهاي معاصر تهران تا 26 مرداد در گالري هاي موزه هنرهاي معاصر تهران ادامه دارد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار