قاضي خراساني با بيان اينكه اگر متهمان در اظهاران خود نام اشخاص جديدي را مطرح كنند، در صورت وجود مدارک لازم کيفرخواست صادر مي‌شود، گفت: همه كساني كه كيفرخواست دارند قطعا در دادگاه حاضرمي‌شوند.

سيامک مديرخراساني قاضي پرونده اختلاس بيمه در گفتگو با خبرنگار  حوزه حقوقي قضايي  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در واكنش به ابراز تاسف الياس نادران، نماينده مجلس شوراي اسلامي در دادگاه ديروز مبني بر "عنوان نشدن اسامي مسئولين مرتبط با پرونده در دادگاه" گفت: دادگاه تنها در محدوده کيفرخواست به اتهامات اشخاص رسيدگي مي‌کند و همه آنهايي که برايشان تاکنون کيفرخواست صادر شده است(اعم از مسئول و غيرمسئول)  قطعا در دادگاه حاضر مي‌شوند.

قاضي دادگاه اختلاس بيمه درباره اعترافات متهمان افزود:اگر هر يک از متهمان در اظهارات خود نام شخص و يا اشخاص جديدي را مطرح کنند از طريق دادسرا به آن رسيدگي و در صورت نياز و وجود مدارک لازم کيفرخواست صادر مي شود.

وي تصريح کرد: ما از متهمان مي‌خواهيم که در گفته هاي خود واقعيت ها را بيان کنند و از بيان هيچ چيزي پرهيز نکنند؛ آنها در معرفي و يا آشکار کردن زواياي ديگر پرونده در دادگاه آزادند و ما نيز توقع داريم همه چيز را بگويند.

گفتني است دور جديد دادگاه رسيدگي به پرونده اختلاس بيمه از تاريخ اول خرداد سال 91 پس از وقفه‌اي يک ساله آغاز به کار کرد و تاکنون چهار جلسه آن برگزار شده است.

همچنين پنجمين جلسه دادگاه، فردا (چهارشنبه 10خرداد) در شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران برگزار مي‌شود/ش4

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار