برای چندمین بار، ‌نظامیان آمریکایی مستقر در ایتالیا مرتکب جنایت های تجاوز به کودکان و آزار و اذیت آنها شده اند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایل مساجرو پونتو ایت، گروه بازرسی دادستانی شهر سیراکوزا در ایتالیا با همکاری نیروهای پلیس مستقر در پایگاه نظامیان آمریکایی کامپ داربی، پس از تماس تلفنی یکی از ساکنان منطقه، ‌با دستگیری یک گروهبان اهل فلوریدای آمریکا ،‌به یک سری ازتجاوزهای جنسی علیه یک دختر بچه هفت ساله ایتالیایی پی برده اند.
این نظامی آمریکایی به تجاوز جنسی به یک دختر بچه هفت ساله و تولید ابزارهای آزار و اذیت های جنسی علیه کودکان متهم شده است. نیروهای بازرسی دادستانی و پلیس ایتالیا،‌ از این گروهبان آمریکایی عکس هایی در زمینه تجاوز جنسی به کودکان زیر ده سال و اذیت و آزار آنها حتی با استفاده از حیوانات، بدست آورده اند.
این گروهبان آمریکایی از سه سال پیش در خدمت پایگاه لجستیکی کامپ دربی است.
یک آموزگار ایتالیایی نیز با دیدن عکس های کودکان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته از سوی این گروهبان آمریکایی، یکی از دانش آموزان خود را شناسایی کرده است.
در حال حاضر این گروهبان آمریکایی در شهر پیزا در ایتالیا زندانی شده است و کودک مورد تجاوز قرار گرفته نیز خارج از منطقه توسکانا در یکی از مراکز حمایتی بسر می برد.
مقامات نظامی آمریکایی می توانند خواستار استرداد این گروهبان شده تا وی را در دادگاهی نظامی محاکمه کنند. اما تا کنون هیچ درخواست رسمی در این زمینه ارائه نشده است. در حالی که این نظامی آمریکایی علاوه بر محاکمه در دادگاهی در ایتالیا، باید به اتهامات خود در برابر قوانین نظامی آمریکا نیز پاسخ دهد. بنابراین، ‌وی باید در یک دادگاه نظامی آمریکایی محاکمه شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار