دور اول مسابقات تنیس روی میز اپن نوجوانان و جوانان لهستان انجام شد و به جز 2 برد بقیه نمایندگان ایران بازیهای خود را به حریفانشان واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در دور اول انفرادی مسابقات جوانان، پوری عمرانی با برد 3 بر صفر مقابل نروژ اولین پیروزی ایران را به دست آورد، علیرضا ملا رجبی نیز موفق شد نروژ را با نتیجه 3 بر دو شکست دهد.

سجاد حسینی 3 بر صفر برابر حریف سوئد شکست خورد.

محمد حسین بشیری و آرمان جاجی ئی دو نماینده ایران در رده سنی نوجوانان بودند که در مسابقات جوانان نیز شرکت کردند جاجی ئی 3 بر یک برابر حریف سوئدی شکست خورد و بشیری نیز 3 بر یک روسیه را مغلوب کرد.

در قسمت انفرادی بانوان رده سنی جوانان، رضوان بهرامی 3 بر صفر از حریف سوئدی خورد، زهرا علوی 3 بر صفر مغلوب حریف بلاروسی شد و سولماز رحمان محمد پور نیز 3 بر یک برابر مجارستان شکست را پذیرفت. بهاره بابادیوند و فاطمه جمالی فر دو نماینده رده سنی نوجوانان ایران بودند که در قسمت جوانان شرکت کردند، بابادیوند برابر لهستان قرار گرفت و 3 بر صفر مغلوب شد جمالی فر نیز با همین نتیجه مقابل حریف لهستانی خود شکست را پذیرفت.

سایر مسابقات انفرادی بعد از ظهر امروز پیگیری می شود. مسابقات آزاد جوانان و نوجوانان تنیس روی میز لهستان از 10 خرداد ماه به مدت 5 روز در شهر ویلاسویلا پیگیری می شود و 8 هزار دلار جایزه نقدی دارد . محسن شیشه گرها به عنوان مربی تیم ملی جوانان و صمد تدبیری در غیاب نادر شاملو به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان و مهناز رجبیان به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر کادر فنی ایران را تشکیل می دهند.

برچسب ها: تنیس ، لهستان ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار