پوریا عمرانی تنها نماینده ایران در رقابت های تنیس روی میز اپن جوانان و نوجوانان لهستان که موفق شده بود از مرحله مقدماتی صعود کند در مرحله گروهی با یک برد و یک باخت از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پوریا عمرانی در مرحله مقدماتی با دو پیروزی و در غیاب حریف اوکراینی موفق شد به عنوان نفر اول گروه خود به مرحله دوم راه یابد.

 در مرحله دوم نیز ابتدا به مصاف حریفی از پرتغال رفت و با نتیجه 4 بر 2 او را از پیش روی برداشت. اما در دومین دیدار خود در این مرحله نتوانست حریف یاکوب دیجاس لهستانی و دارای رنکینگ  60 جهان شود و از ادامه رقابتهای انفرادی رده سنی جوانان باز ماند.

در مرحله مقدماتی سجاد حسینی با قبول شکست برابر حریفانی از لیتوانی، آلمان و سوئد، محمد حسین بشیری با شکست از حریفانی از روسیه، لهستان و اسلواکی، آرمان حاجی ئی با باخت مقابل سوئد، بلاروس و رومانی و علیرضا ملارجبی با برد مقابل نروژ و باخت از چک و پرتغال در همان مرحله مقدماتی با رقابت های انفرادی رده سنی جوانان وداع کردند.

بر اساس این گزارش، در رقابتهای تیمی دونفره نیز دوبل پوریا عمرانی و علیرضا ملارجبی با وجود اینکه در بازی نخست  موفق شدند تیم دونفره سوئد را 3 بر صفر شکست دهند در بازی دوم 3 بر یک از تیم دو نفره لهستان شکست خوردند و از صعود به دور بعد بازماندند.

همچنین در قسمت دختران دوبل سولماز محمد پور و زهرا علوی در همان بازی نخست 3 بر صفر با قبول شکست برابر تیم آلمان از دور رقابت ها کنار رفتند.

مسابقات آزاد تنیس روی میز اپن جوانان و نوجوانان لهستان از 10 خرداد ماه به مدت 5 روز  در حال پیگیری است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار