اگر شما مایل هستید آدرس ایمیل خود را در اختیار هر سایتی قرار ندهید، استفاده از ایمیل‌هایی یکبار مصرف راه‌حلی مناسب محسوب می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،اگر تا به حال این مشکل برای شما پیش آمده باشد که در سایت یا محلی ملزم به ثبت آدرس پست الکترونیکی خود باشید اما علاقه ‌مند نباشید آدرس ا‌یمیل خود را ثبت کنید، خواندن این گزارش قطعا مشکل شما را برطرف خواهد کرد.


فرض کنید می‌خواهید در سایتی ثبت نام کنید تا نرم‌افزار یک کتابی را برای شما ایمیل کند، یا این‌که می‌خواهید دیدگاه خود را در مطلبی از وبلاگی که خوانده‌اید بازگو کنید اما به اجبار از شما خواسته می‌شود که آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

در چنین شرایطی اگر شما نخواهید عطای خرید اینترنتی یا به عنوان مثال ثبت ایده خود در وبلاگ را به بقایش ببخشید، راه چاره استفاده از ایمیل‌های یک بار مصرف خواهد بود.این سرویس که به مشتریان خود خدمات رایگان ارائه می‌کند می‌تواند مشکل شما را برای همیشه برطرف کند.

با گشت و گذار در برخی سایت‌های تبلیغاتی در فضای اینترنت می‌توانید با چنین ایمیل‌هایی آشنا شوید؛ در چنین مواردی صرف نظر از جنبه‌های امنیتی موضوع ممکن است شما فرصت مرور ایمیل‌های بعدی که ممکن است از طریق این سایت‌ها ارسال می‌شود را نداشته باشید البته اکثر سایت‌ها و وبلاگ‌ها مدعی هستند که از ایمیل‌ شما برای فرستادن هرزنامه (spam) مورد استفاده قرار نمی‌دهند اما عملا گه‌گاه این کار را انجام می‌دهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبر نگاران، این نوع ا‌یمیل تا چندین ساعت، چند روز و یا حتی چند سال می‌توانند اعتبار داشته باشند و ایمیل‌های دریافتی را به صورت خودکار به ایمیل اصلی شما ارسال کنند. البته ناگفته نماند که این قابلیت آخر در تماس ایمیل‌های یک بار مصرف وجود ندارد. حتی برخی از این ایمیل‌ها قابلیتی دارند که شما بتوانید پاسخ آن‌ها را از طریق ایمیل اصلی خود و بدون افشای آدرس ایمیل اصلی ارسال کنید.

بنا بر اعلام سایت‌های اینترنتی، برخی از سرویس‌های رایگان ایمیل یکبار مصرف عبارتند از:

 

http://www.mytempemail.com

http://www.mailexpire.com

http://greensloth.com

http://mailcatch.com

http://10minutemail.com

 

http:www.mailnator.com

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار