اميرقلعه نوعي قصد دارد بازيكنان مورد نظرش است را به اين تيم باز گرداند و يكي از اين بازيكنان ايمان مبعلي، هافبك سابق آبي هاست كه زماني با پرويزمظلومي دچار مشکل شده و اين تيم را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، ايمان مبعلي، پس از مشكلات بسياري كه با پرويز مظلومي داشت، اين تيم را با دلخوري ترك كرد و راهي كشور امارات شد تا فوتبالش را در كشورهاي عربي دنبال كند، اين درحالي است كه وي، پس از مدتي كوتاه به ايران بازگشت و اعلام كرد قصد ندارد در امارات بماند و ترجيح مي دهد در يك تيم ايراني به فوتبالش ادامه دهد.

گفتني است: ايمان مبعلي كه قرار بود جذب پرسپوليس شود و در اين تيم به فوتبال خود ادامه دهد با شرايط متفاوتي روبرو شده است.

اين بازيكن نيز مانند محمدرضاخلعتبري تمايل خود را به حضور در تيم پرسپوليس اعلام كرد،‌اما اين اتفاق تا به حال رخ نداده است زيرا نام وي در فهرست دنيزلي حضور ندارد و مبعلي بايد قيد حضور در تيم پرسپوليس را بزند، به همين دليل بحث حضور در تيم استقلال از سوي اطرافيان اميرقلعه نوعي اعلام شده است و مبعلي نيز در حال بررسيآن است.

سرمربي تيم استقلال، خواستار حضور اين بازيكن در تيمش شده است و به نظر مي رسد با مطرح شدن نام ايمان مبعلي و در صورت قطعي شدن حضور وي در تيم استقلال به احتمال تمديد قرارداد مجتبي اجباري با آبي ها كاهش يابد.

زيرا با حضور ايمان مبعلي در تيم استقلال احتمال حضور جباري كاهش مي يابد و امير قلعه نوعي نيز به دنبال تحقق اين امر است.

*اصرار سرمربی استقلال به جذب دو پرسپولیسی/محمد نوری و پژمان نوری در فهرست امیر قلعه نوعی

همچنین امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال نام چند بازیکن را در فهرست خود قرار داده است که عنوان شدن نام این نفرات جالب توجه است زيرا وي دو بازیکن تیم پرسپولیس را در نظر دارد و نام محمد نوری و پژمان نوری را در لیست استقلال قرار داده است، و اصرار فراوانی دارد تا مسئولان تيم انها را جذب کنند.

 نام محمد نوری و پژمان نوری در فهرست امیر قلعه نوعی قرار دارد البته پس از این صحبت از تعویض محمد نوری با مجتبی جباری بود اتفاقی که پرسپولیسی ها اعلام کردند امکان ناپذیر است زیرا احتمال ماندن محمد نوری در این تیم وجود دارد.

شایان ذکر است: این مربی اعلام کرده است که هیئت مدیره باید شرایطی را فراهم کنند تا وی بتواند با وضعیت ایده آل خط میانی تیمش را برای فصل جدید ببندد.

شایان ذکر است، امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که خط میانی استقلال با شرایط خاصی روبروست که نیاز به تقویت بیشتری دارد به همین دلیل اصرار وی روی جذب بازیکنان مورد نظرش در خط میانی بسیار زیاد است.

شایان ذکر است؛ پژمان نوری، هافبک سابق پرسپولیس نیز پس از حضور در فوتبال امارات قصد بازگشت به فوتبال ایران را دارد و به همین دلیل امیر قلعه نوعی قصد دارد زودتر از ملوان و دیگر تیم ها با پژمان نوری دارد مذاکره شود./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۱:۰۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
اين صفحه عاليه
آخرین اخبار