نمايشگاه نقاشي، طراحي، دكوراسيون، مجسمه سازي، نقاشي-خط در نگارخانه هاي كمال الدين بهزاد، شيث، گنجينه، شيرين، پرديس، آثار، خانه كاريكاتور ايران برگزار مي شود.

اميرحسين خاكپور مدير نگارخانه كمال الدين بهزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: پس از يك هفته تعطيلي نگارخانه كمال الدين بهزاد، در روزهاي پاياني خرداد ماه دو نمايشگاه در اين نگارخانه برگزار خواهد شد.
وي خاطر نشان كرد: از روز شنبه بيستم خرداد نمايشگاه نقاشي در سالن اصلي نگارخانه كمال الدين بهزاد برگزار مي شود.
خاكپور اظهار داشت: در اين نمايشگاه تابلوهايي با تكنيك هاي ويژه در هنر نقاشي در قالب نزديك به بيست تابلو به نمايش گذاشته خواهد شد.
وي در ادامه تصريح كرد: در سالن غربي نگارخانه كمال الدين بهزاد نيز نمايشگاه نقاشي و دكوراسيون با آثاري از عليرضا مژده برپا خواهد شد.
خاكپور اظهار داشت: در اين نمايشگاه آثاري با تركيب بندي و هم سويي خاص از سوي اين هنرمند جوان كشورمان به نمايش گذاشته مي شود.
وي در ادامه گفت: دو نمايشگاه نگارخانه كمال الدين بهزاد كه از بيستم خرداد در دو سالن اصلي و غربي اين نگارخانه برپا مي شود به مدت يك هفته برابر با بيست و ششم خرداد ادامه خواهد داشت.

*نگارخانه شيث
شيث يحيايي مدير نگارخانه شيث نيز به برگزاري نمايشگاه نقاشي در اين نگارخانه اشاره كرد و گفت: از بيستم خرداد نمايشگاه نقاشي در نگارخانه شيث با آثاري كه حاصل تلاش مليحه توانا از هنرمند جوان كشورمان است، برگزار خواهد شد.
وي گفت: در اين نمايشگاه حدود بيست و دو تابلوي نقاشي با تكنيك هاي متفاوت به نمايش گذاشته خواهد شد.
يحيايي اظهار داشت: اين هنرمند جوان تاكنون در نمايشگاه هاي گروهي متعددي شركت كرده است اما اين بار در اين نمايشگاه انفرادي تازه ترين آثارش را ارائه مي كند.
وي تصريح كرد: اين نمايشگاه انفرادي نقاشي به مدت يك هفته در نگارخانه شيث ادامه دارد.

*نگارخانه پرديس باغ موزه هنر ايراني
در نگارخانه پرديس باغ موزه هنر ايراني از 19 خرداد نمايشگاه انفرادي با آثار استاد جواد اكبرزاده برگزار مي شود.
در اين نمايشگاه آثار نقاشي-خط از اين هنرمند پيشكسوت كشورمان به نمايش گذاشته مي شود.
استاد اكبرزاده تاكنون در بسياري از رويدادهاي داخلي و بين المللي جوايز ارزنده اي را كسب كرده است.
نمايشگاه انفرادي در داخل و خارج از كشور برگزار كرده است.
گفتني است، نمايشگاه نقاشي-خط جواد اكبرزاده تا اول تير در نگارخانه پرديس ادامه دارد.

*نگارخانه آثار
اختر سياحتگر مدير نگارخانه آثار درباره نمايشگاه "بودن يا نبودن" هم گفت: "بودن يا نبودن" عنوان نمايشگاه انفرادي نقاشي با آثار هنرمند جوان كشورمان صانعي است.
وي گفت: در اين نمايشگاه بيش از 16 تابلوي نقاشي از آثار اين هنرمند به نمايش گذاشته شده است.
سياحتگر اظهار داشت: صانعي در اين نمايشگاه تلاش كرده است تا تكنيك هاي خاصي را با تركيب بندي هاي متفاوت به نمايش بگذارد.
وي گفت: اين نمايشگاه تا بيست و چهارم خرداد در نگارخانه آثار ادامه دارد.

*نگارخانه گنجينه
مولود پيله ور ابريشم مدير نگارخانه گنجينه نيز درباره نمايشگاه نقاشي-خط در اين نگارخانه گفت: نمايشگاه نقاشي-خط با آثار استاد پيشكسوت نقاشي كشورمان علي سبزه كار از نوزدهم خرداد در نگارخانه گنجينه برگزار مي شود.
وي گفت: در اين نمايشگاه تجربه اي تازه در زمينه نقاشي-خط از اين هنرمند پيشكسوت تجسمي ايران به نمايش گذاشته مي شود.
پليه ور تصريح كرد: بيش از بيست و پنج اثر از استاد سبزه كار در سالن هاي نگارخانه گنجينه به نمايش در مي آيد.
وي خاطرنشان كرد: اين نمايشگاه انفرادي تا بيست و پنجم خرداد در نگارخانه گنجينه ادامه خواهد داشت.

*نگارخانه فروهر
كورش گلناري مدير برگزاري نمايشگاه مجسمه در نگارخانه فروهر نيز گفت: اين نمايشگاه با عنوان انسان از نگاه معاصر از نوزدهم خرداد در اين نگارخانه برگزار مي شود.
وي گفت: در اين نمايشگاه آثاري از سوي هنرمندان جوان كشورمان در قالب هنر مجسمه و در حقيقت نگاه هنرمندان مجسمه ساز به موضوع انسان معاصر به نمايش گذاشته مي شود.
وي گفت: اين نمايشگاه به مدت دو هفته در نگارخانه فروهر ادامه خواهد داشت.

*نگارخانه شيرين
شيرين پرتويي مدير نگارخانه شيرين به برگزاري سمپوزيوم مجسمه سازي در اين نگارخانه اشاره كرد و گفت: سمپوزيوم مجسمه سازي در نگارخانه شيرين برگزار شده كه در آن آثاري از سوي اعضاي انجمن هنرمندان مجمسه ساز ايران به نمايش گذاشته شده است.
وي اظهار داشت: اين سمپوزيوم از سوي انجمن هنرمندان مجسمه ساز ايران از مدتها قبل برنامه ريزي شده بود كه سرانجام آثار آن سمپوزيوم در نگارخانه شيرين به نمايش گذاشته شده است.
پرتويي گفت: اختتاميه سمپوزيوم مجسمه سازي ايران كه به عنوان يكي از رويدادهاي مهم در حوزه مجسمه سازي محسوب مي شود نوزدهم خرداد در نگارخانه شيرين برگزار خواهد شد.

*خانه كاريكاتور ايران
عباس زاهدي مسئول برگزاري نمايشگاه هاي خانه كاريكاتور ايران هم گفت: نمايشگاه كاريكاتور علي شعباني كه قرار بود از 16 خرداد در خانه كاريكاتور ايران برگزار شود با چند روز تاخير يعني از بيستم خرداد با آثاري از اين هنرمند برجسته كشورمان برپا خواهد شد.
وي گفت: در اين نمايشگاه كاريكاتورهاي متفاوتي از اين هنرمند به نمايش گذاشته مي شود.
زاهدي گفت: اين نمايشگاه به مدت دو هفته در خانه كاريكاتور ايران ادامه خواهد داشت./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.