نمايش "وعده موعود" با موضوع امام زمان(عج) و با رويكردي جديد و نگاهي تازه به اين مسئله براي اجرا در ايام شعبانيه در قم آماده مي شود.

كوروش زارعي، كارگردان و بازيگر تئاتر و تلويزيون در خصوص فعاليت كنوني اش و نمايشي كه قرار است در ماه شعبان به صحنه ببرد به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمايشي با نام "وعده موعود" را كه نوشته محمد حسين فداي حسين است را تمرين مي كنيم.
وي افزود: اين نمايش در رابطه با "امام زمان (عج)" است كه رويكرد و نگاه تازه اي به اين موضوع دارد.
زارعي تصريح كرد: اين نگاه جديد تجربه اي نو براي گروه ما در عرصه تئاتر ديني نيز هست.
اين كارگردان اظهار داشت: قرار است به تناسب موضوع اين نمايش، آن را در ايام شعبان در قم به صحنه ببريم.
زارعي در خصوص نمايش "خورشيد شام" كه از سوي اين گروه اين روزها در قم به روي صحنه است، بيان داشت: اين نمايش توليد حوزه هنري استان قم است و در قالب كنگره حضرت زينب(س) اجرا شده است.
وي افزود: اين نمايش نوشته ميلاد اكبرنژاد است كه سيروس همتي آن را بازنويسي كرده است.
زارعي بيان كرد: وفا طرفه از اعضاي فعال گروه آينه كارگرداني اين اثر را برعهده دارد.
وي در رابطه با داستان اين نمايش گفت: در روز غياب همسر خليفه، يزيد مجلسي آراست كه همه بزرگان شام را دعوت كرد تا به مناسبت ورود اسرا به شام جشني را برپا كند، اما خطبه ويرانگر حضرت زينب(س) تمام نقشه هاي يزيد را نابود مي كند. اكنون شهلا و نجيبه دختران نديمه همسر يزيد وقايع اتفاق افتاده روز قبل را روايت مي كنند.
زارعي اظهار داشت: ليلا سادات موسوي، مريم السادات صدرپور، الهام سادات رسولي و وفا طرفه بازيگران اين اثر نمايشي هستند.
گفتني است، طراح صحنه و لباس مهدي نيك روش، موسيقي مجتبي كريمي، منشي صحنه طاهره بيگدلي، مشاور اجرا و مجري طرح كوروش زارعي، مدير توليد محمدرضا خويي و مشاور هنري و طراح نور محمدرضا آزاد هستند.
اين اثر تا جمه 19 خرداد در قم به روي صحنه است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.