سرویس‌های امنیتی نوار غزه یک فرد وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین را بازداشت کردند که اعضای کمیسیون مرکزی انتخابات را در جریان سفر اخیرشان به این منطقه تهدید به حمله کرده بود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین ؛ "اسماعیل هنیه" نخست وزير دولت حماس روز جمعه در جریان ایراد خطبه‌های نماز گفت: سرویس‌های امنیتی موفق به شناسایی و شنود مکالمات تلفنی و دستگیری او شدند.

وی افزود: ماموران سرویس‌های امنیتی فلسطین همچنین یک بسته انفجاری را در منزل یکی از اعضای کمیته شخصیت‌های مستقل واقع در مقابل دفتر کمیسیون مرکزی انتخابات کشف و خنثی کردند. هدف از جا سازی این بسته در این خانه سنگ اندازی در مسیر فعالیت اعضای این کمیته بود.

وی تاکید کرد كه دولت متبوعش نسبت به موفقیت فعالیت‌های این کمیسیون و به ثمر نشستن ماموریت شان علاقه مند است.

این مقام بلند پایه فلسطین ضمن اشاره به ادامه بازداشت سياسی رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در کرانه باختری، یادآور شد: تحقق آشتی ملی در گرو اراده واقعی و جدی است.

این رهبر فلسطینی خاطرنشان ساخت: مخالفان آشتی ملی و احیای وحدت و ترمیم شکاف داخلی همواره در مسیر تحقق این آشتی سنگ اندازی می‌کنند.

نخست وزیر دولت حماس تصریح کرد: حماس به منظور پیشبرد آشتی ملی امتیازات فراوان و نرمش زیادی نشان داد و ما نیز از دریچه پایبندی به تحقق آشتی ملی با فعالیت کمیسیون مرکزی انتخابات در نوار غزه موافقت کردیم.

"اسماعیل هنیه" تامین تمامی نیازهای دانش آموزان مقطع دبیرستان را خواستار شد که از فردا شنبه راهی جلسه امتحانات پایان سال تحصیلی می‌شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار