توجه به شاعران شهرستاني و حمايت و چاپ آثار آنها جزء مهمترين برنامه هاي ما براي دفتر شعر حوزه هنري محسوب مي‌شود.

علي داودي،مدير جديد دفتر شعر حوزه هنري در گفتگو با خبرنگار ادبيات باشگاه خبرنگاران در تشريح برنامه‌هاي خود براي اين دفتر گفت:اميدوارم در دوره مديريت جديد دفتر شعر حوزه هنري با در نظر گرفتن چند سرفصل و برنامه جديد شاهد تحولات بهتري در حوزه‌ي شعر شويم.
وي ادامه داد:در نظر داريم حمايت و توجهات بيشتري را نسبت به شاعران شهرستاني و آنهايي كه كمتر از سوي رسانه ها ديده شده‌اند داشته باشيم.
داودي ادامه داد:شعر يكي از شاخصه‌ها و به عنوان شناسنامه حوزه هنري محسوب مي‌شود و از همين رو بايد با شاعراني كه با حوزه مانوس هستند تبادل و ارتباطات بيشتري را از طريق برگزاري پاتوق‌هاي شعري و جلسات و همايش‌هاي متفاوت برقرار كنيم.
مدير جديد دفتر شعر حوزه هنري تصريح كرد:حوزه شعر انقلاب اسلامي و همچنين دفاع مقدس به عنواني حوزه‌هايي گسترده و پرمخاطب نيازمند توجهات بيشتري مي‌باشند كه انشاالله با تقويت جنبه‌هاي مختلف درنظر داريم از لحاظ جذب شاعران و چاپ آثار اقدامات اساسي‌تر و جدي‌تري را انجام بدهيم.
گفتني است؛علي داودي امروز با صدور حكمي از سوي امير‌حسين فردي مدير مركز آفرينش‌هاي ادبي حوزه هنري به عنوان  مدير دفتر شعر حوزه هنري جايگزين خسرو آقاياري شد./ه
برچسب ها: شاعران ، شهرستانی ، توجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار