دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ایران توسط اتاق تعاون مرکزی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران در از 16 لغايت 19 تير ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي  باشگاه خبرنگاران، «داریوش پاک بین» دير كل اتاق تعاون ايران در نشست خبري  با اشاره به برگزاري دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران گفت : اين نمايشگاه  به عنوان بزرگترین رخداد نمایشگاهی خاورمیانه مطرح است كه همانند شش دوره قبلی با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران توسط اتاق تعاون ایران برگزار می شود.

وي ادامه داد:دوازدهمین دوره این نمایشگاه نیز با حضور شرکت‌های معتبر ایرانی و خارجی از کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی و حتی کشورهایی از آمریکا در تیرماه سال جاری برگزار مي شود.
پاک بین اظهار داشت: زمان برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان تهران از روز جمعه مورخه 16 الی دوشنبه 19 تیرماه 1391 خواهد بود.
به گفته پاک بین، پیش ثبت نام دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از تاریخ 19 مهر ماه سال گذشته بر روی سایت اینترنتی نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان انجام می پذیرد و هم اکنون نیز این فرصت برای شرکت‌هایی که از ثبت نام اولیه بازمانده‌اند تا چند روز آتی تمدید و فراهم شده است.
وی تصریح کرد: در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان شرکتها و بنگاههای فعال در گروه های متنوع و مختلف کالایی و خدماتی از قبیل مصالح ساختمانی، ماشین آلات عمرانی، طراحی و دکوراسیون داخلی، آسانسورها، کامپوزیتها، عایقها، تجهیزات الکترونیکی، شیرآلات، یراق‌آلات و درب و پنجره و ... حضور خواهند داشت.
دبیر کل اتاق تعاون ایران اظهار داشت: در نمایشگاه دوازدهم سعی شده است تا نهایت شفاف سازی و سهل و آسان سازی در خصوص جانمایی و ثبت نام شرکت ها لحاظ شود.
وی ادامه داد: بنابراین در هفته جاری به منظور جانمایی غرفه ها برای اولین بار در طی برگزاری دوره های مختلف نمایشگاه سعی کرده این جانمایی بصورت اینترنتی و توسط خود شرکتها انجام بپذیرد و از دخالت افراد بخصوص تیم اجرایی جلوگیری شود تا هرگونه شبهه نیز بر طرف شود.
پاک بین  خاطر نشان كرد: مراسم افتتاحییه نمایشگاه با حضور سفرا و نمایندگان شرکتها و مدیران کشوری برگزارمي شود  که البته در نظر داریم با هماهنگی شرکت سهامی نمایشگاهها مراسم را بعد از ظهر روز پنجشنبه 15تیرماه امسال برگزاركنيم./عب

برچسب ها: ساختمان ، صنعت ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار