رحمت عالیمان، پدر نیما و نوشاد عالیمان گفت: بیشترین عاملی که می تواند در موفقیت نوشاد عالمیان در المپیک 2012 کمک کند این است که برای او چند یار تمرینی طراز اول از کشورهای خارجی بیاورند.

مربی و بازیکن با سابقه تنیس روی میز ایران، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با آوردن یار تمرینی خارجی به ایران نه تنها به نوشاد به عنوان راکت به دست نماینده المپیک بلکه به بازیکنان دیگر نیز کمک می شود تا سطح بازی خود را بهبود بخشند.

وی با بیان اینکه تا کنون نیما و نوشاد عالمیان 10 سال است زیر نظر او تمرین می کنند ابراز کرد: پارکینگ متوليان در بابل سالن تمرینی ماست که 10 سال است روی 6 ساعت با یکدیگر تمرین می کنیم .

عالمیان اعلام کرد: هنور سالن تمرینی ای در بابل ساخته نشده است اما قرار است این اتفاق در آینده بیفتد وی از حضور نیما و نوشاد عالمیان در ماهشهر برای شرکت در بازی های معوقه لیگ خبرداد و گفت: اکنون آنها در ماهشهر هستند و تمرینات خود را زیر نظر پیمان حسنی مربی و ماربلد تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام ماهشهر انجام می دهندف حضور در بازی های لیگ از آن جهت که به بازیکنان انگیزه می دهد بسیار مثبت است.

رحمت عالمیان قرار بود هفته گذشته 18 خرداد ماه به همراه مهرداد بابادیوند به عنوان مربی و نیما و نوشاد عالمیان و پوریا عمرانی در محل کمپ اشنایگر اتریش حاضر باشد که به خاطر مشکل گذرنامه این سفر به تعویق افتاد.

 وی در این باره بیان کرد: این اردو منحل نشده است بلکه زمان آن به خاطر مشکل ویزا عقب افتاده اطلاع دقیقی درباره زمان آن ندارم ولی به محض اینکه مشکل برطرف شود به اتریش می رویم که برای آمادگی هر چه بهتر در مسابقات المپیک موثر است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار