نيروهاي امنيتي عماني ديروز سي معترض را در مقابل يک مرکز پليس در پايتخت اين کشور بازداشت کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری رويترز ؛  گروهي از عماني ها در اعتراض به بازداشت ها و براي درخواست آزادي زندانيان و آغاز اصلاحات در اين کشور ، مقابل يکي از مراکز پليس شهر مسقط تجمع اعتراضي مسالمت آميز  برگزار کردند اما دقايقي پس از آغاز اين تجمع ،‌نيروهاي امنيتي معترضان را محاصره و 30 تن از آنها را بازداشت کردند.

به گفته شاهدان ، معترضان در محله القرم در شهر مسقط تجمع کردند و پلاکاردهايي که بر روي آن شعار نوشته شده بود ، با خود حمل مي کردند اما  با گذشت دقايقي از آغاز اين تجمع ، نيروهاي امنيتي و پليس عمان آنها را محاصره و سي تن از جمله 22 مرد و 7 زن را بازداشت و دست بسته به مراکز پليس منتقل کردند .

اين درحاليست که به گفته ناظران با ادامه کندي روند اصلاحات در اين کشور و نبود فرصت هاي شغلي ، اعتراض هاي مردمي روبه گسترش است .

اين سومين تجمع اعتراضي است که از روز شنبه تاکنون در عمان برگزار شده است .در دو تجمع اعتراضي قبلي نيروهاي پليس به دادن هشدار به معترضان اکتفا کرده بودند .
شايان ذکر است عماني ها اعلام کرده اند که از هنگام برگزاري تجمع هاي اعتراضي در سال گذشته تاکنون اوضاع اقتصادي و معيشتي آنها بهبود نيافته است . معترضان همچنين خواستار مبارزه با فساد در اين کشور هستند.

برچسب ها: عمان ، دستگیر ، مخالف ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار