سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که موشک‌های ایران به دو پایگاه هوایی نواتیم و تل‌نوف اصابت کرده است.

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که در حمله موشکی سه‌شنبه شب ایران به قلب سرزمین‌های اشغالی، دو پایگاه نیروی هوایی رژیم آسیب دیده است. 

به گزارش اسپوتنیک، هاگاری به خبرنگاران گفت: «پایگاه‌های نیروی هوایی نواتیم و تل‌نوف مورد اصابت موشک قرار گرفت، اما هر دو پایگاه هنوز عملیاتی هستند». 

ارتش رژیم صهیونیستی پس از پاسخ نظامی ایران که سه‌شنبه شب انجام شد، گزارش داد که تقریباً ۱۸۰ موشک بالستیک شلیک شده و ادعا کرد که اکثر آنها رهگیری شده‌اند. اما ویدئو‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، اصابت موشک‌های متعددی را در بخش‌های مختلف اسرائیل ثبت کردند. پیش از این، تارنمای خبری میدل‌ایست‌آی طی گزارشی افشا کرد که رژیم صهیونیستی اطلاعات درباره میزان آسیب ناشی از عملیات موشکی ایران به مراکز نظامی خود را پنهان می‌کند.

روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست بعدا بر اساس بازبینی ویدئو‌ها و تصاویر مربوط‌به حملۀ موشکی ایران گزارش داد که دست‌کم ۲۴ موشک بالستیک دوربرد ایران از پدافند هوایی اسرائیل و متحدانش عبور کرده است. این ویدئو‌ها نشان می‌دهد که ۲۰ موشک به پایگاه هوایی نواتیم و ۳ موشک دیگر به پایگاه تل نوف در مرکز فلسطین اشغالی اصابت می‌کند.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل حمله ایران را «بی‌سابقه» توصیف کرده و گفت که سه‌شنبه شب چند میلیون نفر مجبور به ورود به پناهگاه‌ها شدند.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار