سرمربي گيتي پسند گفت: امسال با كسب عنوان قهرماني در جام باشگاه هاي آسيا ناكامي ايران در آسيا را كمرنگ مي كنيم.

عليرضا افضل در خصوص آخرين شرايط باشگاه گيتي پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: از تيم فوتسال گيتي پسند اصفهان براي ليگ برتر سال 91 و مسابقات آسيايي تنها احسان زحمتكش جدا شده است و تكليف حضور يا عدم حضور ساير بازيكنان تيممان به زودي مشخص خواهد شد.

وي تصريح كرد:‌ تمرينات گيتي پسند اصفهان از اوايل خرداد ماه استارت خورده و ساير بازيكنان از 10 خرداد ماه به ما پيوسته اند و تا چندي دیگر هم تيم براي حضور در رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا بسته خواهد شد.

احمد اسماعيل پور و سعيد تقي زاده از ديگر بازيكناني هستند كه امسال براي گيتي پسند به ميدان مي روند اسماعيل پور عنوان آقاي گلي ليگ سال 90 را از آن خود كرده است.

سرمربي گيتي پسند اصفهان با اشاره به رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا تصريح كرد: اين مسابقات از 7 تير  استارت خواهد خورد و تيم ما در روز اول مسابقات با تايسون ويتنام به رقابت خواهد پرداخت.

در واقع ما در اين رقابت ها فقط و فقط به كسب عنوان قهرماني فكر مي كنيم چرا كه از اين راه مي توان اتفاق بدي مانند از دست دادن قهرماني ايران در آسيا را فراموش كرد و نشان داد هنوز هم ابرقدرت آسيا هستيم.

افضل خاطرنشان كرد: اميدوارم ابرقويي نژاد به تيم هاي پايه استان اهميت بيشتري دهد تا بازيكنان غيربومي بیشتری را براي ليگ هاي ورزشي جمع كنيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار