برنامه دوربين 7 به مناسبت فرا رسيدن ميلاد رسول اكرام (ص) و روز مبعث با تغيير در وله هاي گرافيكي و ساختاري جديد از شبكه آموزش پخش مي شود.

محمد خدادي،تهيه كننده اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: وله هاي برنامه دوربين 7 جنبه گرافيكي بيشتري به خود گرفته و نسبت به قبل با فضاي شاد و متنوع تري به تصوير كشيده مي شود.
تهيه كننده برنامه پرمخاطب" آفتاب مهرباني" كه هر روز از شبكه جام جم روي آنتن مي رود،بيان كرد: علاوه بر آيتم اگرها داستان موبايل نيز يكي از آيتم هاي جديد دوربين 7 است كه فرصت مناسبي براي گزارشگران افتخاري را فراهم كرده و افراد با دوربين موبايل خود تصاويري از شور و نشاط در زندگي، موفقيت ها،بايد و نبايدهاي زندگي و به نوعي دغدغه هاي روزمره زندگي را بيان كرده و به تصوير مي‌كشد.همچنين مخاطبان مي توانند تصاوير منتخب خود را كه پيرامون روز مبعث است در كنار آموزه هاي اين روز را به برنامه ارسال كنند.
وي افزود:اين برنامه فرصت حضور مخاطب در قالب تلويزيون را فراهم كرده كه در اين تايم، آموزه ها از زبان مردم در اختيار مردم قرار مي‌گيرد.
گفتني است؛علي تهراني،فرشيد فتحي،محمد جعفريان و حميد بهبهان از گزارشگران اين  برنامه است كه در اين روز همراه شما خواهند بود./ه
برچسب ها: دوربین ، هفت ، ساختاری ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار