معاون دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی در امور برنامه ریزی آموزشی و معاون گردشگری کشور از برپایی کارگاه های آموزشی گردشگری و طراحی پنل های برنامه ریزی توسعه گردشگری در کشور توافق کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در نشست مشترک معاون گردشگری با معاون دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی در امور برنامه ریزی آموزشی منوچهر جهانیان معاون گردشگری کشور با «شیوجین» مدیر برنامه ریزی منطقه آسیا دیدار و بر برنامه ریزی جهت  توسعه گردشگری کشور در عرصه بین الملل تاکید و چگونگی تعامل و همکاری هر چه بیشتر با کشورهای همسایه مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است توسعه گردشگری کشورهای حاشیه دریای خزر، تعامل و همکاری در حوزه توسعه گردشگری مسیر جاده ابریشم و نحوه بهره گرفتن از دانش آکادمیک نیز در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین جهانیان معاون گردشگری سازمان در نود و سومین شورای اجرایی سازمان جهانی جهانگردی و دیدار با  «زولتان سوموقی» معاون دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی در امور برنامه ریزی آموزشی، مباحثی چون بررسی و اجرای الگوهای موفق توسعه گردشگری کشورهایی چون مالزی، ترکیه، چین و روسیه با توجه به ظرفیت های مساعد کشور، تشکیل کارگروه های آموزشی، طراحی پنل های برنامه ریزی و ارائه راهکارهای لازم در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است طبق برنامه ریزی صورت گرفته در این دیدار تصمیم بر آن شد که معاون دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی و مدیر برنامه ریزی منطقه آسیا ظرف یک ماه آینده به ایران سفر  و پیشبرد برنامه های تعریف شده، برگزاری دوره های آموزشی، نمایشگاه و چگونگی ورود به فاز اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گیرد./ر 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار