در 3 ماهه ابتداي سال جاري صدور پروانه ساخت در منطقه 9 با 3 برابر رشد به ميانگين 65 پروانه در ماه رسيد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، وحيدرضا اناركي محمدي معاون شهرسازي و معماري شهرداري منطقه 9 با بيان اين مطلب گفت: در 3 ماهه ابتداي سال جاري به طور مجموع 254 پروانه ساخت با متراژ 127 هزار و 775 متر مربع صادر شده كه اين ميزان در مدت مشابه در سال گذشته 126 پروانه بوده است.
وي همچنين در خصوص صدور گواهي هاي عدم خلاف و پايان كار نيز تصريح كرد: در 3 ماهه ابتداي سال جاري 55 پروانه عدم خلاف، 185 مجوز پايان كار آپارتماني 300 مجوز پايان كار ساختماني در منطقه صادر شده است.
آمر كعبي فر قائم مقام شهردار منطقه 9 تشويق هاي مالي و تخفيفات شهرداري براي ساخت و ساز در بافت هاي فرسوده را از عمده دلايل افزايش آمار صدور پروانه ها در منطقه دانست و افزود: در اين ميان تبليغات و اطلاع رساني هاي مناسب در منطقه جهت نوسازي نيز كاملا اثرگذار بوده است.
در ادامه با اشاره به بازديد كارشناسان دفتر جلسات الكترونيك شهر كه به صورت محله به محله در دستور كار قرار گرفته به ارايه توضيحاتي در خصوص نحوه عملكرد اين دفتر به دبيران شوراياري ما پرداخت.
وي با تمركز به تعامل مناسب معاونت شهر سازي و معماري منطقه با دفتر خدمات الكترونيك شهر تصريح كرد: تمام بازديدهاي كميسيون ماده صد پهنه هاي صنعتي منطقه انجام و پرونده هاي اين املاك كامل شده است.
نصرالله آباديان شهردار منطقه 9 در خصوص نقشه هاي معماري مهندسان معمار كه به دفتر خدمات ارايه مي شود اظهار داشت: در نظر داريم در هماهنگي با مركز دفاتر خدمات الكترونيك شهر اختلاف متركشي ها را در زمين هايي كه زاويه دارند از 3 متر و 5 متر افزايش دهيم.
وي در خصوص اطلاعات كاركنان دفتر خدمات الكتروني نيز گفت: تمامي كاركنان دفتر به صورت فصلي مورد آزمون هاي كارشناسي قرار مي گيرند تا اطلاعاتشان كامل و به روز باشد تا بتوانند ارباب رجوع را به بهترين شكل ممكن راهنمايي كنند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار