معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 3 گفت: شهرداري اين منطقه به منظور حفظ بهداشت محيط و جلوگيري از آبگرفتگي معابر مسيل هاي زرگنده و شهرزاد و كانال زيرگذر پل همت را پاكسازي و لايروبي كرد.

  رضامددي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: مسيل زرگنده از پل خاقاني تا پل امامزاده به طول تقريبي 800 متر و مسيل و با استفاده از امكانات و تجهيزات مكانيكي و نيروي انساني لايروبي از لجن و ضايعات پاكسازي شد.

وي در ادامه لايروبي مسيل شهرزاد حد فاصل پل پور مشكلاتي تا پل هاشميان بطول تقريبي 600 متر و عرض 3 متر را از ديگر اقدامات اخير اداره مسيل ها و قنوات عنوان كرد.

مددي پاكسازي ولايروبي كانال همت حد فاصل پل شريعتي تا پل پاسداران به طول تقريبي 550 متر و ارتفاع و عرض 5/1 متر را از بخش ديگري از عمليات انجام شده بر شمرد و افزود: در مجموع از اين 3 كانال و مسيل حدود 59 متر مكعب زباله، شن، ماسه و لجن جمع آوري و محل شد.

وي در ادامه طول كانال ها و مسيل هاي عبوري از سطح منطقه 3 را بالغ بر 24 هزار متر عنوان كرد كه بصورت مستمر و روزانه لايروبي و پاكسازي مي شوند و مسيل زرگنده، شهرزاد، نيل، غياثوند و ولنجك را از مهمترين كانال هاي عبوري از سطح اين منطقه ذكر كرد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار