مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: تا زماني که يک مدل جدي از علوم ديني نداشته باشيم، قطعا نمي توانيم دانشگاه اسلامي و تحول در علوم را داشته باشيم.

محمد کاشفي مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در نقد عملکرد براي اسلامي کردن دانشگاه ها اظهارداشت: نبايد اجازه دهيم که مبارزه با جنگ نرم، تنها به صورت شعار باقي بماند.

وي با بيان اينکه متأسفانه آفتي که اکنون دچار آن هستيم اين است با دغدغه هايي که از سوي مقام معظم رهبري مطرح مي شوند، آنقدر شعاري برخورد مي شود که از اصل هدف دور مي شويم، تصريح کرد: چند سال است که از بحث تحول در علوم انساني که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد مي گذرد، اما در عمل اتفاق جدي را شاهد نبوديم.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي با توجه به اينکه اقدامات بنيادين بر اين مسئله انجام نشده، گفت: در مبارزه با جنگ نرم لازم است چهارچوب و مدلي از بحث دين داشته باشيم و آن را در قالب مباحث سياسي و اقتصادي ارائه دهيم. چرا که تا زماني که يک مدل جدي از علوم ديني نداشته باشيم، قطعا نمي توانيم دانشگاه اسلامي و تحول در علوم را داشته باشيم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار