مدیركل صدا و سیمای مركز سمنان گفت : ماندگاری شهید رجایی به خاطر خدمت به مردم بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاارن سمنان،  'رمضانعلی شریفی فر ' در دیدار با مدیركل روابط عمومی كمیته امداد كشورگفت: هر چه به حقیقت بخشندگی نزدیكتر شویم ماندگاری ما بیشتر خواهد بود چون شهید رجایی به این حقیقت دست پیدا كرد و طرح شهید رجایی از طرحهای ماندگار انقلاب اسلامی شد .

وی امدادگری را مطابق سیره بزرگان دین یكی از رسالت های رسانه دینی دانست و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه باید به بخش های آسیب پذیر جامعه كمك شود و كمیته امداد امام خمینی می تواند مامن محرومان و مستضعفان باشد .

وی افزود:ازدیگر اقدامات مهمی كه باید مورد توجه قرار گیرد بحث توانمندسازی است كه می بایست با توجه به مدل های بومی توسعه تقویت شود و این هم به توانمندی خانواده های محروم كمك می كند و هم در راستای حمایت از تولید و سرمایه ملی است .

شریفی فر تاكید كرد : اگر بر تولید ، كارآفرینی و توانمندسازی در كمیته امداد پرداخته شود قطعا' كاهش مددجو خواهیم داشت و در این راستا صدا و سیما نیز تلاش خود را انجام می دهد .

در ادامه عباس دارایی مدیر كل روابط عمومی و اطلاع رسانی كمیته امداد خمینی (ره) با تقدیر و تشكر از حمایت های این مركز از كمیته امداد استان گفت : كمیته امداد در بحث همگرایی و احسان و نیكوكاری همانند صدا و سیما است و در سطح بالای سازمان صدا و سیما هم نگاه بسیار عمیق و محبت آمیزی به این دستگاه شده است .

دارائی بیان داشت : در حال حاضر 4 و نیم میلیون نفر تحت پوشش كمیته امداد هستند و توانسته ایم 300 هزار فرصت شغلی برای آنها ایجاد نماییم ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.