رضا توكلي بازيگر سينما و تلويزيون اين روزها مشغول بازي در سريال مناسبتي براي ماه مبارك رمضان به نام "امروز ، فردا" است.

رضا  توكلي بازيگر سينما و تلويزيون كه اين روزها مشغول بازي در سريال مناسبتي براي ماه مبارك رمضان به نام "امروز، فردا" است، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به پيشنهاداتي كه همه ساله براي بازي در سريال هاي مناسبتي ماه مبارك رمضان داشتم، امسال به هيچ عنوان نمي خواستم در سريالي مناسبتي به ايفاي نقش بپردازم.
وي ادامه داد: مي‌خواستم قدري به زندگي شخصي و كارهاي متفرقه ام بپردازم كه ماجرايي پيش آمد و از سوي كسي براي بازي در اين سريال مناسبتي دعوت شدم.
توكلي به بازي و ساختار متفاوت اين سريال اشاره كرد و اظهار داشت: اين سريال علاوه بر اينكه براي ايام ماه مبارك رمضان است، مناسبتي براي كودكان نيز محسوب مي شود.
وي به اولين سريال مناسبتي براي كودك و نوجوان اشاره كرد و افزود: موضوعات مربوط به كودكان ساليان سال دغدغه من بوده است، چرا كه ماهي را هر وقت از آب بگيري تازه است و هر زماني كه به مسائل و موضوعات كودكان هم بپردازيم باز هم خوب است.
توكلي گفت: بايد دينمان را به نسل هاي آينده ادا كنيم و من نيز به دليل مسئوليتي كه در خود احساس مي‌كنم مي‌خواهم دين خود را به نسل آينده ادا كنم.
اين بازيگر همچنين به سفر خارج از كشور خود و پيشنهاد بازي اش در اين سريال اشاره كرد و ادامه داد: سفري به خارج از كشور برايم پيش آمده بود كه حتي ويزايم نيز صادر شده بود اما وقتي بازي در اين سريال به من پيشنهاد شد ترجيح دادم ويزاي سفرم باطل شود اما در اين سريال بازي كنم.
توكلي كه هنوز اين روزها همچنان مشغول بازي در سريال امروز، فردا به كارگرداني شاهين باباپور است، در خصوص كارگرداني فيلم سينمايي خود گفت: فيلم سينمايي صفحه 113 كه نخستين فيلمي است كه در مقام كارگرداني آن را ساخته ام هم اكنون مراحل فني را سپري مي‌كند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.