شهردار منطقه 20 با تاکید بر نو آوری و ابتکار در برنامه های گرامیداشت اعیاد ماه شعباینه گفت :در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم ها تلاش مي کنيم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عظیم بابایی با اشاره به اینکه اعیاد شعبانیه از اعیاد بزرگ شیعیان به شمار می آید، معرفت افزایی و بصیرت بخشی در نوجوانان و جوانان را از اهداف اصلی این مراسم عنوان کرد گفت: در راستای فراهم آوردن لحظات شاد و دلپذیر برای شهروندان ، جشن های شعبانیه از ابتدای ماه شعبان آغاز شده و با اجرای مراسم شاد و متنوع در سطح محلات در حال برگزاریست.

وی از برگزاری جشنواره تفریحی، ورزشی در منطقه خبرداد و افزود: این منطقه نیز همگام با سایر مناطق و سازمان های شهرداری تهران در بزرگترین جشنواره تفریحات ورزشی پایتخت که از 22 تا 28 تیر ماه در بوستان ولی عصر(عج) بر پا می شود و حضور فعال داشته و با برپایی غرفه های گوناگون ورزشی ، تفریحی، سلامت، آموزشی شهروندی و.... پذیرای شهروندان است.

شهردار منطقه 20 برگزاری این جشنواره بزرگ را در راستای ایجاد روحیه نشاط پویایی و سر زندگی در بین شهروندان و تحکیم بنیاد خانواده عنوان و خاطر نشان کرد: ارائه برنامه های آموزشی در کنار استفاده از امکانات تفریحی و ورزشی و برگزاری روزانه همایش بادبادک ها و هماهنگی نواحی با نهاد های مختلف از قبیل مدارس، مساجد، بسیج، و شورایاران و مدیران محلات از رئوس این طرح است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار