تصويربرداري تله فيلم "آراز" به تهيه كنندگي عباس رافعي به پايان رسيد.

عباس رافعي تهيه كننده اين فيلم تلويزيوني در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: تصويربرداري تله فيلم "آراز" به كارگرداني سينا گنجوي در اردبيل به پايان رسيد.
وي اذعان داشت: آراز داستان زندگي پدري را به تصوير مي كشد كه بايد تنها فرزندش را كه مرتكب جرمي شده را تحويل قانون دهد اما در اين بين دچار ترديد شده و در اين راستا اتفاقاتي رخ مي دهد.
تهيه كننده اين اثر گفت: سكانس هاي باقي مانده آراز كه عموماً در شب و لوكيشن هاي خارجي و داخلي بوده در سرعين و مناطق اطراف آن ادامه پيدا كرد و در نهايت روز چهارشنبه به پايان رسيد.
وي افزود: مراحل فني پس از تصويربرداري طي چند روز آينده ادامه خواهد داشت.
رافعي بيان كرد: فيلمنامه "آراز" به قلم علي اصغري و آزاده احمديان براساس طرحي از مرجان اشرفي زاده به رشته تحرير درآمده است و همچنين فيلمنامه اين اثر برداشتي از قصه حضرت ابراهيم و حضرت اسماعيل در دنياي امروز است.
وي اظهار داشت: رحمان باقريان، امير كمالي، امير كربلايي زاده، خداوردي خسروي، عادل ناقلي، كاظم هاشم زاده، مهدي محمدنژاد، علي اصغري، اسماعيل عباس پور، ملكه فتحي و ژيلا هاشمي از جمله بازيگراني هستند كه در اين پروژه تلويزيوني به ايفاي نقش پرداخته اند.
وي خاطرنشان كرد: آراز در كادر دوربين مجيد صباغ بهروز نقش مي‌بندد و مسيح سراج آن را در بوم صدابرداري خود ماندگار مي‌كند.
وي تصريح كرد: مسعود دليري مجري طرح و مديريت توليد، حسين رسوليان دستيار  اول كارگردان و برنامه ريز، مهرداد قلي پور طراح چهره پردازي، سينا گنجوي طراح صحنه و لباس و مهدي شيري مديريت صحنه اين فيلم تلويزيوني را برعهده دارند.
گفتني است، اين فيلم تلويزيوني براي سيماي مركز اردبيل تهيه و توليد شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار