استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در هفته دولت امسال، از 46 طرح مهر ماندگار در سیستان و بلوچستان بهره‌برداری می‌شود.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان علی محمد آزاد صبح امروز طی جلسه‌ای در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حدود 800 پروژه کلان و اساسی در فهرست طرح‌های مهر ماندگار کشور قرار دارد که سهم سیستان و بلوچستان از این تعداد 46 طرح است که با پیگیری‌های انجام شده، بخشی از این طرح‌ها در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افتتاح چند بیمارستان و طرح بهداشتی و درمانی، بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی و چندین طرح اشتغال‌زایی را از مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال ذکر کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان همچنین حجم اعتبارات اختصاص یافته برای طرح‌های مهر ماندگار را بالغ بر 55 هزار میلیارد ریال در بخش‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، درمانی، حمل و نقل، راه سازی و صنعتی اعلام کرد که زمینه اشتغال، رفاه، آسایش، عمران، آبادانی، رونق بازرگانی و تجارت را در استان در پی دارد.
آزاد ساخت بیمارستان‌های نیکشهر، میرجاوه، گلمورتی، زهک، هیرمند، سرباز، بزرگراه زابل، زاهدان، بزرگراه کنارک – بندر عباس و حذف نقاط حادثه خیز، آسفالت راه‌های روستاهای بالای 50 خانوار، اجرای یک هزار و 215 طرح محرومیت‌زدایی و ساخت 80 هتل و مجتمع گردشگری، گاز رسانی به شهرها و روستاها و چندین طرح صنعتی و معدنی را از جمله این طرح‌ها نام برد.
وی با تاکید بر شتاب‌دهی اجرای طرح‌های مهر ماندگار گفت: تکمیل طرح‌های مهر ماندگار طبق جدول زمان بندی تا پایان دولت دهم انجام خواهد شد که زمینه رفاه و آسایش و اشتغال هر چه بیشتر مردم مناطق شهری و روستایی استان سیستان و بلوچستان را به دنبال دارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.