فرمانده سپاه پاسداران سید الشهدا(ع) استان تهران بر به‏ روز رسانی پایگاه ‏های بسیج در سراسر استان تاکید کرد.

سردار علی نصیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: سپاه پاسداران استان تهران در فعالیت جدید خود، همه پایگاه‏ های بسیج استان تهران را مورد ارزیابی قرار داده است.

وی ادامه داد: از این رو، مجموعه سپاه پاسداران در راستای تقویت پایگاه‏ هایی که با کاستی‏ هایی مواجه هستند، اقداماتی را صورت می ‏دهد.

نصیری اضافه کرد: بدین ترتیب، پایگاه‏ های بسیج استان تهران با توجه به برخورداری از امکانات دسته ‏بندی شده و تقویت مراکز نیازمند به مساعدت ‏های مادی و معنوی در دستورکار قرار می‏ گیرد.

فرمانده سپاه پاسداران سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: علاوه بر این، سپاه نواحی مختلف شهرستان ‏های استان تهران نیز برای کمک به پایگاه‏ های نیازمند برای تقویت، معطوف می ‏شوند.

به گفته وی، سرکشی بدون اعلام برنامه قبلی و ناگهانی نیز برای بهبود وضع پایگاه ‏های بسیج در دستورکار سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران قرار گرفته است.

فرمانده سپاه پاسداران سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: مسئولان سپاه پاسداران ناحیه دماوند نیز این برنامه را با جدیت در دستورکار خود قرار داده‏اند.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‏ بینی‏ های به عمل آمده در صورت تحقق اهداف مورد پیگیری در این برنامه، پایگاه‏ های استان تهران از شرایط بهتری برخوردار می‏ شوند./س

برچسب ها: بسیج ، سپاه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.