فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران گفت: برکت انقلاب خون شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت و قدرت داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، سردارعلی نصیری که جهت شرکت در یادوآره شهدای شهر رودهن به این شهر سفر کرده بود اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران رامدیون امام راحل هستیم که نرم افزار گفتمان بودند.

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه این گفتمان به قدری به اوج رسید که یک دگرگونی را در سراسر جهان شاهد بودیم گفت: این نرم افزار یک تحول دینی بود که باعث شد اسلامی با قرآن و عترت و فرهنگ عاشورایی در ایران به وجود آمد.

وی افزود: اسلام در ایران قبل از انقلاب هم وجود داشت ولی این انقلاب اسلامی بود که نه شرقی را پذیرفت نه غربی و از همه مهم تر استکبار را به هیچ وجه قبول نکرد.

نصیری تصریح کرد: تاریخ 36 ساله انقلاب را وقتی بررسی می کنیم شاهد اتفاقات فراوانی هستیم که یکی ازمهمترین آنها جنگ تحمیلی است.

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران در پایان گفت: امیدواریم همه ما خالصانه و صادقانه تا مرز شهادت از پویندگان صادق راه شهدا و امام عظیم الشان باشیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.