برای جذب بیشتر گردشگر باید طرحی جامع با همکاری اصناف مختلف و نهادهای مردمی تدوین شود.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبر نگاران اصفهان نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی این شورا با بیان چشم انداز20 ساله اصفهان واهداف برنامه پنج ساله ان به عنوان شهری گردشگری وفرهنگی افزود:توسعه زیر ساخت های گردشگری از راه های دستیابی به این اهداف است و اصفهان با توجه به اثار فرهنگی و تاریخی خود میتواند رشد خوبی در این زمینه داشته باشد.

کریم داوودی با بیان نقش با اهمیت و اساسی صنایع دستی در رونق گردشگری وفرهنگ شهرمان تصریح کرد:در حالی که اقدامات زیادی در شهر صورت گرفته اما متاسفانه برنامه خاصی برای گردشگری اجرا نشده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان توجه به صنایع دستی را از دلایل رونق گردشگری دانست و خاطر نشان کرد: با بی توجهی و کم توجهی به گردشگری متاسفانه این صنعت علاوه بر نداشتن توسعه کمی ، توسعه کیفی هم نداشته است.

داوودی تصریح کرد:با توجه به کافی نبودن اقدامات تنها متولی میراث فرهنگی و گردشگری،باید نهادهای مردمی طرح جامعی را برای جذب گردشگر برای اصفهان تهیه نمایندو برای تدوین و تهیه ان نمایندگانی ازصنف های مختلف مشارکت کنند.

وی با اشاره به وضع نامناسب ترافیکی شمال شهر اصفهان گفت:به رغم وجود طرحی برای اجرای حلقه چهارم ترافیکی هنوز برنامه عملیاتی نیست و در صورت نداشتن راهکاری جایگزین،این طرح قابل اجرا در خوراسگان و برخوار نمی باشد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از اقدام 2 خیر اصفهانی برای احداث 2 مرکز بهداشت و درمان در این شهر گفت:امید است با همت و همکاری خیران و مسوولان بحث سلامت وبهداشت بیش از پیش پیگیری و دنبال شود./س

برچسب ها: اصفهان ، توسعه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.