شهردار منطقه 15 در بازدیدهای دوره ای از سطح محلات منطقه که از نخستین روزهای سال جاری آغاز شده است گفت: برنامه های امسال براساس نظر شورایاران اولویت بندی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید احمدی صفوی در بازدید از سطح محدوده ناحیه سه از محلات سه گانه این ناحیه شامل کیانشهر شمالی، کیانهشر جنوبی و بروجردی بازدید کرده و ضمن آشنایی با امکانات و نیازهای این محلات، نظرات شورایاران و شهروندان این محلات را نیز جویا شد.
بنابراین گزارش، رسیدگی به وضعیت جنگل کاری کیانشهر شمالی، شامل احداث معبر، تامین روشنایی مناسب،‌نصب المان و مبلمان شهری در مسیر باغ راه کوی آزادی، بازپیرایی بوستان جنب مسجد صاحب الزمان (عج) از جمله نیازهای این محلات بود.
این گزارش می افزاید، تسریع در احداث فاضلاب شهری، احداث استخر و مجموعه ورزشی در کیانشهر شمالی، پوشش انهار خیابان شهید ابراهیمی، توجه به رفت و روب فاضلاب، جمع آوری مخازن فرسوده، اتصال شهرک گلها به کیانشهر، تکمیل احداث سرای محله کیانشهر جنوبی، تامین فضای سبز در شهرک بروجردی، ایجاد فضای مناسب برای استقرار پایگاههای بسیج در شهرک بروجردی، احداث سالن همایش در سرای محله شهرک بروجردی از دیگر نیازهای این محلات بود که توسط شهروندان و شورارایان مطرح شد.
این گزارش حاکی است، در این بازدید شهردار منطقه راهکارها و دستورات لازم را جهت رفع این نیازها به معاونان مربوطه و شهردار ناحیه سه ارائه کرد./ز
برچسب ها: شهرداری ، صفوی ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار