در دویست و چهل و دومین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، تله فیلم«نامه های خیس» بهترین فیلم جشنواره ویدئویی به کارگردانی مرجان اشرفی زاده 11 تیر، ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران؛«نامه های خیس» داستان دختری به نام مرضیه را روایت می کند که سالهاست از مادر سالخورده و بیمارش پرستاری می کند او با خیاطی و تزئین لباس عروس زندگی می کند اما آشنایی با جوانی، زندگی وی و مادرش را دچار تغییر میکند و  ....
نامه های خیس به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه جوایز بهترین کارگردانی و بهترین تهیه کنندگی جشنواره فیلم ویدئویی تهران را دریافت کرد.
همچنین این فیلم موفق به دریافت جوایز متعدد از جمله جایزه بهترین بازیگر زن،یاس زرین بهترین تدوین، یاس زرین بهترین فیلم ایرانی و خارجی از نگاه تماشاگران نخستین جشنواره فیلم ویدیوئی شد.
معصومه قاسمی پور،بهروز شعیبی، جواد عزتی، شیرین بینا، محسن قاضی مرادی، مریم بوبانی، ساقی زینتی، هیلدا خسروی، هما خاکپاش، حامد شاملو از جمله بازیگران این تله فیلم هستند.
نشست نقد این فیلم بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور مرجان اشرفیزاده(کارگردان)، رحمان سیفی آزاد(مدیر گروه فیلم سریال شبکه4)،سیناگنجوی(تدوینگر)،معصومه قاسمیپور، بهروز شعیبی و محسن قاضیمرادی(بازیگران)، طهماسب صلججو(کارشناس منتقد)و سایر عوامل فیلم برگزار خواهد شد.
علاقمندان به عضویت و حضور در نشست‌های باشگاه فیلم تهرانمی‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.