الهه رضازاده بانوی كاراته كا كرمانی در رقابت های جهانی اندونزی در جاكارتا در وزن به اضافه 68 كیلوگرم مدال نقره را كسب كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان ،  این بانوی كرمانی دیروز با حضور مسئولین استانی وارد کرمان شد و مورد استقبال ورزش دوستان استان قرار گرفت.

رضازاده، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان اظهار داشت: لیگ جهانی كاراته با عنوان كاراته وان از دوم تا چهارم تیرماه جاری به میزبانی جاكارتا برگزار شد كه برای نخستین بار بانوان مجوز حضور در این رقابت ها را داشتند.
وی گفت: در این مسابقات با حریفانی از اندونزی، استرالیا و حریفان هموطن ایرانی به رقابت پرداختم كه در فینال موفق به كسب مدال نقره شدم.
رضازاده، سطح كیفی و فنی این رقابت ها را بسیار بالا و خوب ارزیابی كرد و گفت: گمان نمی كردم با وجود چنین رقبای سرسخت و توانمندی بتوانم مدال به دست بیاورم.
این بانوی نایب قهرمان كاراته جهان، تصریح کرد: در این رقابت ها ورزشكارانی از 30 كشور جهان حضور داشتند كه از ایران 10 بانو در بخش كمیته و چهار نفر در بخش كاتا شركت كرده بودند.

وی افزود: تیم ملی كاراته بانوان ایران سه هفته آینده به رقابت های آسیایی ازبكستان اعزام می شود كه هنوز اعضای تیم ایران را برای شركت در این رقابت ها معرفی نكرده اند. /س

برچسب ها: درخشش ، کارته کای ، کرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.