دارنده مدال طلای جهان گفت: درست است رقابت های جهانی هدف اصلی ماست اما به هیچ عنوان نسبت به مسابقات آسیایی بی تفاوت نخواهیم بود.

سید مراد محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: نوجوانان آزاد کار تمرینات آماده سازی بسیار مناسبی را در اردو پشت سر می گذارند و از آمادگی لازم براي حضور در رقابت های قهرمانی آسیا برخوردار هستند.

وی درباره نحوه انتخاب نفرات اعزامی اظهار داشت: سعی داریم در این تورنمنت ترکیبی از نفرات اول و دوم استفاده کنیم تا با فرصت دادن به پشتوانه ها در نهایت بتوانیم تیم قدرتمندی را آماده رقابت های جهانی کنیم.

دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن تصریح کرد: هرچند مهمترین وظیفه در رده سنی نوجوانان پشتوانه سازی است اما برای حفظ جایگاه و شأن کشتی ایران برای نتیجه گیری نیز برنامه داریم به همین منظور از حضور در رقابت های آسیایی استفاده بهینه ای خواهیم داشت.

دارنده دو مدال برنز جهان در مورد این سوال که چقدر به موفقیت تیم بزرگسالان در بازی های المپیک امیدوار است گفت: در حال حاضر نفرات بسیار خوب و با انگیزه ای در تیم بزرگسالان وجود دارند که همگی شانس کسب مدال را دارند و من مطمئن هستم نسبت به المپیک پکن نتیجه بهتری را به دست خواهیم آورد.

رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای 15 تا 18 تیر در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد./ق

برچسب ها: بیشکک ، کشتی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار