دبیر اجرایی گفتمان های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در راستای ارتقای کمی و کیفی گفتمان های دینی وب سایتهای در 15 استان کشور راه اندازی می شود.

علیرضا مزروعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: گفتمان های دینی با هدف مخاطب قرار دادن نوجوانان و جوانان برگزار می شود.
وی ادامه داد: در راستای اجرای گفتمان های دینی در کشور و مخاطب قرار دادن جوانان در این طرح با آموزش و پرورش تفاهم نامه ای منعقد شده است.
مزروعی با اشاره به این مطلب که گفتمان های دینی علاوه در مساجد در اماکن آموزشی و فرهنگی نیز برگزار می شود ادامه داد: در مساجد شاخص و محوری هر استان و شهرستان و هم چنین در کانونهای جمعیتی و فرهنگی در قالب برنامه های اردویی جلسات گفتمان های دینی برگزار می شود.
دبیر اجرایی گفتمان های دینی با تاکید بر اینکه گفتمان ها را به فضای مجازی نیز انتقال دادیم افزود: در این راستا تاکنون وبلاگها و وب سایتهای گفتمان های دینی در 15 استان کشور فعال شده و توسعه و استمرار این طرح در دستور کار قرار دارد.
مزروعی پیرامون نحوه فعالیت وبلاگها و وب سایتهای گفتمان دینی در فضای مجازی گفت: در این وبلاگها علاوه بر اطلاع رسانی برگزاری گفتمان های دینی با مخاطبین در سطح جامعه مرتبط شده و شبکه اجتماعی تشکیل می شود.
وی در این باره تصریح کرد: موضوعات مختلف در فضای مجازی از طریق گفتمان دینی دو طرفه مطرح و بررسی می شود.

*توانمند سازی معلمان دینی و پرورشی
مزروعی گفت: در راستای ارتقای کیفی گفتمان ها دینی معلمان دینی و پرورش مدارس با نحوه برگزاری و پرسش و پاسخ گفتمان آشنا می شوند.
وی با اشاره به پیشنهاد اداره کل سازمانهای آموزش و پرورش برای الگو سازی اجرای گفتمان دینی ویژه معلمان افزود: در راستای توانمند سازی معلمان دینی و پرورشی برای اجرای گفتمان، کارگاهی ویژه این گروه فرهنگی در برخی از استانهای کشور تشکیل شده است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار