امام جمعه شاهین‌دژ گفت: تشکیل اجلاس و سمینارهای مختلف، کشورهای غربی را از چنگال بحران اقتصادی نجات نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه حجت‌‌الاسلام نقی باقری در خطبه‌های نماز جمعه که با حضور مردم مؤمن و متدین این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: کشورهای غربی برای یافتن راهکار جهت رفع مشکلات اقتصادی و مالی خود به طور مستمر سمینار و کنفراس‌های بزرگی تشکیل می‌دهند؛ حال آنکه این قبیل اقدامات چاره کار آنها نیست.

وی با بیان اینکه کنارگذاشتن معنویت و مسائل اعتقادی آنها را به این بن‌بست کشانده است، ادامه داد: در زمانی که امام خمینی(ره) سکان‌داری انقلاب اسلامی ایران را در دست داشتند گورباچف جهت حل مشکلات و موانع موجود دست به دامان ایشان شد و معمار کبیر انقلاب به وی فرمودند بازگشت به فطرت خویشتن و استفاده از نسخه‌های دینی آنها را نجات خواهد داد.

باقری با بیان اینکه هم‌اینک سران کشورهای غربی باید راهکار عبور از بحران را در توصیه‌های دینی و مجری آن که مقام معظم رهبری است، جویا شوند، ادامه داد: کشورهای غربی با انواع چالش‌ و موانع اقتصادی، مالی و تجاری رو‌به‌رو هستند که از طریق تحریم ایران به دنبال گرفتارکردن کشور ما نیز هستند.

امام جمعه شاهین‌دژ به آزادی مهندسان ایرانی از بند مخالفان رژیم سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی امروز خواستار این هستند که مدعیان حقوق بشر و مقامات سازمان ملل متحد به شعارهای خود مبنی بر حمایت از ابنای بشر، جامه عمل بپوشانند./س

برچسب ها: اقتصادی ، شاهین دژ ، دلار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.