رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پیش‌بینی‌ها برای حضور ۷ میلیون زائر در جمکران از اجرای مانور بزرگ عاشقان مهدی(عج) توسط جمعیت‌ هلال احمر۱۰ استان کشور خبر داد.

 محمود مظفر در گفتگو  با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مانور بزرگ عاشقان مهدی(عج) برای ارائه خدمات به زائران ایام نیمه شعبان در قم اظهار داشت: پیش‌بینی‌ها بر آن است که در زمان نیمه شعبان ۷ میلیون زائر در جمکران حضور یابند که این مانور و تمرین امدادی نیز برای ارائه خدمات به این زائران خواهد بود.
وی افزود: بر این اساس اعضای داوطلب و امدادگران جمعیت‌های هلال احمر ۱۰ استان از جمله آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، خوزستان، خراسان جنوبی، اردبیل و قم به همراه سازمان امداد و نجات در مانور بزرگ عاشقان مهدی (عج) حضور می‌یابند.
مظفر بیان داشت: این مانور و تمرین امدادی برای ارائه خدمات متعدد امدادی و درمانی به زائران نیمه شعبان در جمکران برای نخستین‌بار در کشور توسط جمعیت‌های هلال احمر ۱۰ استان کشور صورت می‌پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: در مانور و تمرین امدادی بزرگ عاشقان مهدی (عج) بیش از ۴۰۰ امدادگر، ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و خودرو نجات و ۴ بالگرد امداد هوایی حضور خواهند داشت./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار