مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از فراهم شدن امکانات وتسهیلات لازم برای استفاده تاکسیرانان از خدمات گردشگری، زیارتی و سیاحتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد صفری با اعلام این خبر گفت: در راستای این اقدام توافقنامه ای با سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد نمود.
که از این پس تاکسیرانان و خانواده هایشان می توانند از خدمات و تسهیلات گردشگری، زیارتی سیاحتی داخلی و خارجی و هم چنین از هتل به صورت اقساط و با تخفیف از طریق شرکت خدمات مسافرتی شاهدان کوثر بهره مند گردند.
وی افزود: مبلغ پیش پرداخت برای سفرهای خارجی معادل 30 درصد مبلغ تور منتخب به ازای هر نفر می باشد که باید نقدا به مجری پرداخت شود و مابقی در بازپرداخت حداکثر 6 ماهه تقسیط و پرداخت گردید.
صفری هم چنین گفت: مبلغ پیش پرداخت سفرهای داخلی 20 درصد مبلغ تور به ازای هر نفر می باشد و ما بقی در بازپرداخت حداکثر چهار ماهه تقسیط و پرداخت می شود.
مدیر روابط عمومی تصریح کرد: در خصوص سفرهای اقساطی به سوریه مبلغ 3 میلیون ریال طی اقساط ده ماهه برای هر نفر منظور و پیش پرداخت آن به صورت نقدی در هنگام ثبت نام دریافت می گردد. هم چنین این شرکت برای همکاری با سازمان تاکسیرانی مبلغ 200 هزار ریال به ازای هر نفر تخفیف در تور زیارتی سوریه جهت اعضاء لحاظ خواهد شد./ل
برچسب ها: df ، cd ، csd
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار