معاونت اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از دستگیری زنی که با ارایه سند جعلی یک میلیارد تومان به جیب زده بود خبر داد .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ، با طرح شكايت فردی به نام «مهدي- ص» در كلانتري 13 استان كرمان درخصوص  کلاهبرداری زنی به نام «شيدا- الف» پرونده این کلاهبرداری در اداره آگاهی به جریان افتاد.
مالباخته در توضیح چگونگی کلاهبرداری گفت که  بعد از آشنایی با متهم جهت فروش 3 باب منزل مسكوني‌اش واقع در استان‌های كرمان و تهران وكالت بلاعزل به او مي‌دهد و  متهم نيز در خصوص ضمانت انجام این كار يك باب كارخانه كارتن‌سازي واقع در شهرك صنعتي خضراء كرمان را به صورت وكالت بلاعزل به نام او می زند تا پس از فروش منازل مسكوني و پرداخت وجه به شاكي، كارخانه را پس بگيرد.
وی افزود: متهم املاكش را فروخته و يك ميليارد تومان به‌دست آورده است و از پرداخت این مبلغ پول خودداري مي‌کند.بر پایه این گزارش پس از استعلام در خصوص كارخانه كارتن‌سازي مشخص شد ملك مذكور به علت عدم پرداخت تسهيلات از سوی یکی از بانک ها توقيف شده است.
بنابراین با كسب دستور قضايي متهم به آگاهی احضار شد و در بازجویی اظهار داشت که شكايت شاكي را قبول ندارد و پس از فروش املاك شاكي وجه حاصله را به وي پرداخت كرده است و حتی رسيد با امضاي شاكي را نیز دارد .در ادامه تحقیقات ، شاكي ادعا کرد رسيدی که متهم در اختیار دارد جعلي است .
رسید به اداره تشخیش هویت ادارهع آگاهی فرستاده شد و این اداره نیز جعلي بودن آن را تایید کرد.
در ادامه پرونده به دادسرا ارسال شد و متهم با قرار وثیقه و به اتهام جعل و كلاهبرداري و همچنین عدم پرداخت تسهيلات بانكی ، تحويل مرجع قضايي  و روانه زندان شد./ف
برچسب ها: سند ، جعلی ، میلیارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار