فرماندار سلماس با غنی خواندن امكانات و ظرفیت های این شهرستان گفت : از تمامی ظرفیت ها برای توسعه سلماس استفاده خواهیم كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه مرتضی نظری در بازدید از پروژه های عمران روستایی شهرستان سلماس كه با حضور نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود : دولت عدالت‌محور نهم و دهم یك لحظه از رفاه مردم غافل نبوده و با تمام توان در صدد رفع مسائل و مشكلات مردم به ویژه مردم روستاها بوده است كه شاهد برطرف شدن بسیاری از این مشكلات در شهرستان ها بوده‌ایم.

وی اضافه كرد : یكی از پروژه های مهم در روستاها طرح هادی بوده كه به تدریج در تمام روستاهای سلماس اجرا می‌شود و اولویت اجرای طرح هادی در سال جاری فقط در روستاهایی است كه این طرح در آنها تصویب شده است .

نظری اظهار كرد : خدمت‌رسانی  مسئولان به مردم تكلیف و وظیفه همه متولیان امور است و ما مسئولان باید خدمتگزار مردم وفادار به نظام اسلامی باشیم.

وی دیدار بی‌واسطه مسوولان با مردم را از بركات نظام جمهوری اسلامی عنوان كرد و افزود: پیام این دیدارها عشق و دلدادگی دولت نسبت به مردم و اثبات این مطلب است كه دولت برخاسته از میان مردم است./ع


برچسب ها: سلماس ، توسعه ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.