مديركل دفترامور فرهنگي وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري گفت:بودجه انجمن‌هاي علمي دانشجويي دانشگاه ها امسال با توجه به حمايت معاونت علمي و فناروي رياست جمهوري بيش از 30 درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي وزارت علوم ، دكتر دارا با اعلام اين خبر افزود: با توجه به نامگذاري سال جاري از سوي مقام معظم رهبري با عنوان توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني ضرورت حمايت از انجمن هاي علمي دانشجويي به عنوان حلقه مرتبط صنعت و دانشگاه در دستور كار قرار گرفت كه خوشبختانه حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در اين خصوص ، رشد بيش از 30 درصدي بودجه انجمن‌هاي علمي دانشجويي را به همراه داشت.
وي تصريح كرد: اين حمايت ها براساس شاخص هاي فعاليت‌هاي انجمن‌هاي علمي دانشگاه‌ها طي دوره‌هاي گذشته صورت گرفت و در اين بين برخي دانشگاه‌ها از حمايت 100 درصدي برخوردار شدند .
دكتر دارا تاكيد كرد: سال گذشته بودجه در نظر گرفته شده براي انجمن‌هاي علمي 2 ميليارد و نهصد ميليون تومان بوده و با توجه به رشد بيش از 30 درصدي آن امسال 3 ميليارد و 700 ميليون تومان به آنان تخصيص يافته است.
مديركل امور فرهنگي وزارت علوم در پايان خاطر نشان كرد: اين رقم بودجه اختصاص يافته بيش از 3100 انجمن علمي دانشجويي را در 82 دانشگاه كشور پوشش مي‌دهد./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار