معاون سیاسی و امنیتی استاندارمرکزی گفت: ترویج و گسترش فرهنگ مهدویت رهایی بخش جهان از نظام سلطه است و موجب عزتمندی ملت ها می شود.

ابوالقاسم نصرالهی در آستانه نیمه شعبان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: انتظار فرج از دستورات مهم دینی محسوب می شود كه در این موضوع آیات و روایات زیادی وجود دارد.

وی تاكید كرد: بالندگی، پویایی و نشر فرهنگ مهدویت كاربردی ترین سلاح برای شكست جنگ نرم دشمن علیه انقلاب اسلامی است كه باید از نیمه شعبان برای تحقق این مهم استفاده كرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ضافه كرد: شناخت فرهنگ مهدویت، سیره و شخصیت امام زمان (عج) و نشانه های ظهور امری مهم و ضروری است و این مهم و رسالت مراكز دینی، علمی، فرهنگی و تبلیغی را سنگین تر می كند.

نصرالهی خاطر نشان كرد: دشمنان برای ضربه زدن به فرهنگ مهدویت با استفاده از ابزار هنر، سینما و ادبیات قصد دارند آخر الزمان را دروغی بزرگ جلوه دهند بنابراین باید برای خنثی كردن توطئه های دشمنان به صورت همه جانبه وارد میدان شد.

وی اضافه كرد: ظهور امام زمان (عج) به عنوان منجی عالم بشریت حقیقتی بزرگ، روشن، شفاف، قابل درك و فراگیر است كه روز به روز مصادیق این مهم در جهان نمایان می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار توضیح داد: برگزاری جشن های نیمه شعبان در نقاط مختلف دنیا نشانگر انتظار همه ملت ها برای رسیدن به وضعیت مطلوب و عدالت واقعی، صلح و دوستی است كه فرهنگ مهدویت سرشار از این مولفه ها است.

نصرالهی اظهار كرد: جشن های نیمه شعبان باید باشكوه تر از سال های گذشته همراه با شور و شعور باشد تا زمینه انس و محبت مردم به امام زمان (عج) بیش از پیش در جامعه جلوه گر شود.

وی یادآور شد: بروز موج بیداری اسلامی، تلاش جهان اسلام برای عزتمندی بیشتر و تزلزل پایه های نظام سلطه در دنیا از نشانه های اثرگذاری فرهنگ مهدویت است./س

برچسب ها: مهدویت ، نظام سلطه ، عزت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.