کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساری هم‌زمان با دهه کرامت، میزبان سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، قاسم عزیز زاده گرجی مدیر کانون مازندران و دبیر سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی با اعلام این خبر هدف از برگزاری جشنواره امام رضا (ع) را اشاعه و ترویج فرهنگ نورانی رضوی در ایران و جهان دانست.
گرجی افزود: تولیدکنندگان و پدید‌آورندگان آثار برتر فرهنگی، هنری در زمینه‌ی سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) می‌توانند آثار خود را که شامل آداب و رسوم زیارت با نگاه بومی، معرفی شخصیت امام رضا(ع) از تولد تا شهادت، خاطرات نخستین زیارت و سیره عملی امام رضا(ع) و تاثیر آن در رفتار و زندگی مردم است  به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.
دبیر جشنواره بین المللی قصه‌گویی رضوی اظهار داشت: از برگزیدگان نخست هر یک از گروه‌های سنی برای شرکت در مراسم پایانی جشنواره‌های رضوی که هم‌زمان با شب میلاد امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود دعوت به عمل می‌آید.
اسامی برگزیدگان این جشنواره نیز در ویژه‌نامه‌ای به همین مناسبت منتشر،  همچنین در سایت کانون پرورش فکری استان مازندران درج می‌شود.
وی شرکت در جشنواره قصه‌گویی رضوی را برای تمامی سنین آزاد دانست و تصریح کرد: قصه‌ها درقالب "لوح‌های فشرده" با کیفیت مطلوب به دبیرخانه جشنواره به صورت پستی و یا به نشانی الکترونیکی info@kpf-mazandaran.ir ارسال شود./ي2
برچسب ها: جشنواره ، قصه ، امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.