حسين زندباف در برنامه سينمايي "هفت":

صنوف سينمايي براي ثبت قانوني در وزارت ارشاد دعوت شده اند

حسين زندباف در برنامه سينمايي هفت از دعوت صنوف سينمايي براي ثبت قانوني در وزارت ارشاد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حسين زندباف رئيس هيئت ساماندهي صنوف سينمايي ايران، شب گذشته در برنامه سينمايي هفت در گفتگوي تلفني در خصوص ثبت قانوني صنوف در وزارت ارشاد گفت: بعد از مدت ها تلاش و زحمت، به يك تصميم جمعي رسيديم كه حاصل اين تصميم يك اساسنامه اي است كه به همه صنوف تقديم خواهد شد و از آن ها دعوت مي شود تا براي ثبت قانوني به وزارت ارشاد مراجعه كنند تا كمي از مشكلات به وجود آمده كاسته شود.

وي در ادامه با اشاره به اينكه حضور نيافتن صنوف براي اين اقدام دليلي موجه ندارد گفت: تصور شخصي من اين است كه ثبت قانوني و حضور قانوني به حل مسائل اخير سينما و حتي ادامه فعاليت خانه سينما كمك خواهد كرد.

زندباف در ادامه با اشاره به اينكه با قانوني شدن تفرقه و چند دستگي موجود از بين خواهد رفت، گفت: با ثبت قانوني كه يك وضعيتي ايده آل است هم قوانين از صنوف حمايت كرده و هم صنوف در چارچوب قانون عمل خواهند كرد.

وي در پايان با اشاره به اينكه اميدوارم خانه سينما فعاليت خود را از سر گيرد، افزود: اگر كمي واقع بيني وجود داشته باشد ثبت قانوني هيچ مشكلي ندارد ثبت قانوني واسطه تراشي را از بين خواهد برد و صنوف مي‌توانند خودشان شرايط آينده را  پيش بيني كرده و مسائلشان را به حداقل برسانند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار