عضو انجمن مدیران صنایع استان سمنان گفت: باید تلاش کرد تا قوانین مربوط به صنایع که در مجلس شورای اسلامی تصویب می‏شود، دستوری نباشد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا مداح پیش از ظهر امروز در نشستی با نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی که در اتاق جلسات انجمن مدیران صنایع استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: باید تلاش کرد تا به قوانین این بخش به صورت دستوری نگاه نشود.

وی تصریح کرد: در تصویب قوانین باید به واقعیت‏های موجود جامعه توجه شود و دولت نیز بر همین اساس برنامه‏ریزی و طرح‏های خود را اجرایی سازد، چرا که نمی‏توانیم با استناد به یک سری توهمات و خیال‏پردازی‏ها درباره بخش مهمی چون صنعت تصمیم بگیریم.

عضو انجمن مدیران صنایع استان سمنان با تاکید بر اینکه واقعیت‏ها باید به درستی دیده شود، ادامه داد: برنامه‏ریزی‏ها باید طبق مسائل موجود در جامعه باشد تا بتواند تاثیرگذاری خود را در امور مرتبط با صنایع بگذارد.

مداح افزود: متاسفانه امروز کشور از نبود انسجام در برنامه اقتصادی خود رنج می‏برد و باید در این خصوص فکری شود.

وی تصریح کرد: قانون مالیات بر ارزش افزوده، قانون بسیاری مترقی و جامعی است ولی اینکه چگونه اجرایی می‏شود، بسیار مهم است و باید به آن بیشتر پرداخت.

عضو انجمن مدیران صنایع استان سمنان افزود: موارد اساسی مندرج در این قانون را باید از زاویه قانون‏گذاری و ساختاری و امور کارشناسی دید و مورد بررسی قرار داد.

یکی دیگر از مدیران صنایع در استان سمنان نیز در این نشست صمیمی گفت: صنعتگران در برهه کنونی نیروهای خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و بیشترین فشار امروز بر روی آنهاست و باید دانست که در برخورد با آنها، اقدامات قهری نتیجه‏ای ندارد و فشارها باید کمتر شود./ج1

برچسب ها: سمنان ، مجلس ، انسجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.